امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

کتابچه کار عمیق

قوانینی برای موفقیت متمرکز در دنیایی پر تشویش

کار عمیق چیست؟ چگونه عمل می کند؟ تکنیک های کار عمیق چگونه می توانند بازدهی کارهایمان را افزایش دهند؟ جواب این سوال ها و بسیاری از سوال های دیگر را می توانید در این کتاب پیدا کنید.

کتابی که به قلم کال نیوپُورت، درباره ی افزایش حداکثری سازندگی نوشته شده است. شما می بایست کار کنید، یا وظیفه ای دارید که باید آن را انجام دهید اما در پیدا کردن انگیزه برای اینکار دچار مشکل هستید. کارهایی که برای انجام دارید، بسیار است و نمی دانید که چطور باید دست به کار شوید. حال اگر دنبال روش هایی آسان برای سازنده تر شدن در کمترین زمان ممکن می گردید، پس این کتاب برای شما بسیار مناسب است.

"کار عمیق" کتابیست درباره ی اینکه چطور می توانیم به روشی متفاوت از قبل، مناسب و سازنده ظاهر شویم. بسیاری از مردم با مشکل یکسانی روبرو هستند: مثلاً شغلی دارند یا کار خاصی در دست انجام دارند که شاید مهلت مشخصی هم برای اتمام آن کار در اختیارشان باشد؛ اما انگیزه ی کافی برای انجام آن کار را در خود حس نمی کنند. نیوپُورت روش مخصوص خود را برای رفع این مشکل بیان می کند. سپس اعلام می کند که با استفاده از این روش، نه تنها انجام هرکاری میسر می شود؛ بلکه، حتی فرد می تواند از انجام آن لذت نیز ببرد. کار عمیق، عنوان توانایی انجام کار به صورت عمیق است که امکان انجام کار در زمان کمتر را فراهم می سازد، در حالی که کیفیت نهایی ثابت مانده یا حتی افزایش می یابد.

کتاب های مشابه کتابچه کار عمیق