امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 30 روز چالش

کتاب ۳۰ روز چالش برای موفقیت در کسب و کار،  نوشته کریس هارون و ترجمهٔ طیبه شیخ‌زاده و زهرا هاشمی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است.

همیشه به این فکر می‌کردم که چرا افرادی که سرشان شلوغ‌تر است، بهره‌وری زیادتری در کار و زندگی خود دارند؟ چرا آن‌ها بسیار متعادل‌تر، موفق‌تر و شادتر از اکثر مردم هستند؟

جمله‌ای وجود دارد که اگر می‌خواهید کاری به بهترین شکل آن انجام شود، آن را به یک شخص پرمشغله بدهید. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چطور در مدت سی روز به میزان قابل توجهی بهره‌وری، تمرکز، موفقیت و خوشبختی خود را در کسب‌و‌کار و در زندگی افزایش دهید. در این کتاب با 30 روز تمرین کاربردی آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کنند زندگی خود را بر اساس خواسته‌های خود بنا کنید و از هر روز آن لذت ببرید. در اینجا می‌آموزید که چه عواملی باعث به وجود آمدن شخصیتی فوق‌العاده مولد، متمرکز، موفق و شاد می‌شود.

نویسنده کتاب یعنی کریس هارون مدیر عامل و بنیانگذار برنامه مدرک MBA هارون است. او بیش از 1،000،000 دوره آنلاین کسب و کار خود را به 12 زبان در 196 کشور فروخته است و دوره های او در Business Insider، NBC، Inc، Forbes، CNN، Entrepreneur و سایر وب سایت‌های خبری کسب و کار ارائه شده است. او همچنین نویسنده 101 تکنیک برای موفقیت در کسب‌وکار می ‌باشد که جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها می‌باشد. وی معتقد است که همهٔ مشکلات جهان را می‌توان با آموزش حل کرد. چنانچه به موفقیت در کسب‌وکار خود علاقه‌مند هستید، مطالعه این کتاب به شما توصیه می‌شود.

گزیده کتاب 30 روز چالش

در تمام زندگی‌ام هرگاه داوطلبانه به دفتر افراد موفق رفتم تا با آن‌ها ملاقات کنم، اولین کاری که کردم این بود که نام کتاب‌هایی را که در قفسه کتابخانه این افراد می‌دیدم، به خاطر می‌سپردم و زمانی که دفتر را ترک می‌کردم، در مت پنج دقیقه این کتاب‌ها را برای خودم سفارش می‌دادم. بیشتر ما هر روز یک ساعت را در رفت‌وآمد به محل کار خود می‌گذرانیم. من این زمان را دوست دارم، زیرا از این زمان برای ارتقای سطح دانش خود استفاده می‌کنم. چگونه؟ من در این زمان‌ها به کتاب‌های صوتی افراد موفق خوشحال خوشبخت و پربازده گوش می‌کنم. می توانید این کتاب‌های صوتی یا وادکست‌ها را دانلود کنید و حتی می‌توانید آن‌ها را از کتابخانه‌ها به صورت رایگان دانلود کنید. من از پایگاه اینترنتی www.audible.com که متعلق ب آمازون است، اشتراک گرفته‌ام. شما از طریق این پایگاه اینترنتی می‌توانید به منابع شگفت‌انگیزی دست یابید. هزینه ماهانه استفاده از کتاب‌های صوتی در این پایگاه اینترنتی، پانزده دلار است. من سعی می‌کنم هر روز به کتاب‌های صوتی گوش کنم و بعد، از آن‌ها استفاده کنم و افراد موفقی را که این کتاب‌ها را به رشته تحریر درآورده‌اند، تحسین می‌کنم و سعی می‌کنم مطالب این کتاب‌ها را در زندگی و کسب‌وکار به کار گیرم تا زندگی‌ام همیشه پربار، پرمحتوا و به‌روز باشد.

دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱‬‬‬‬‬
کتابشناسی ملی :
8942454
شابک :
‭978-622-220-809-7‬
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
191
کنگره :
‏‫‭‬‮‭BF۶۳۷‬‬‬‬

کتاب های مشابه ۳۰ روز چالش