نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کار زوج‌ درمانی

اغلب اوقات، مشکلی که من در برخورد با مراجعه‌کنندگان بارها و بارها با آن مواجه می‌شوم این است که آنها احساس قطع ارتباط با یکدیگر می‌کنند، این مساله موجب شکاف بیشتر در رابطه شده و زوج‌ها را از هم جدا می‌کند. برای من کاملاً روشن شده است که ریشه بسیاری از این مشکلات فقدان ارتباط است و احساس انزوا و جدایی را تقویت می‌کند. به همین دلیل است که رفع این مشکل مهم بوده و  باعث شده بنده این کتاب را بنویسم.
از آنجایی که این یک کتاب کار است، من به شماکتاب کار زوج‌درمانی و تمرینات عملی مهمی را ارائه خواهم داد تا از این طریق برای بهبود رابطه‌ای که دارید انجام دهید و همه چیز را رو به راه کنید تا دقیقاً مانند زمان ماه عسل جذاب و عالی باشد – با این تفاوت که شما نسبت به آن زمان بسیار قوی‌تر و عاقل‌تر شده‌اید.

گزیده کتاب کار زوج‌ درمانی

نگویید: «نگران نباش» یا «آرام باش». بسته به لحن صدا، این عبارات تحقیر آمیزند. حرفهایی که در مورد نشانه‌های غیرکلامی گفته بودیم را به خاطر دارید؟ 

بنابراین، وقتی آنگونه با او صحبت می کنید که انگار یک بچه سه ساله است که پتوی مورد علاقه‌اش را در ماشین لباسشویی انداختید، پس خود را برای پرتاب یک گلدان و شاید چاقو آماده کنید. انشالله که بیمه درمانی دارید!
در عوض چه کاری باید انجام دهید: با عشق با او صحبت کنید. همدلی مطمئنترین گزینه شماست. به او اطمینان دهید که هیچ اشکالی ندارد که گاهی اوقات خسته و غیرمنطقی باشد. به او یادآوری کنید که مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد زیرا شما همیشه در کنار او خواهید ماند.

نگویید: "این مسئله چندان مهمی نیست" یا "برای من فرقی ندارد": آیا می‌دانید اولین توصیه‌ای که در پشت یک محصول قابل اشتعال وجود دارد چیست؟ "احتیاط شدید اکیداً توصیه می‌شود." حالا این را تصور کنید: همسرتان نکته حرف شما را گرفته و سپس تلاش می‌کند تا تغییری در برنامه روزانه روتین خود ایجاد کند. شاید وقتی با شما می‌خواهد بیرون بیاید رنگ رژ لب قرمز خود را تغییر دهد. از آنجایی که ممکن است در مورد اینکه چند رنگ قرمز وجود دارد کوررنگ باشید (به من اعتماد کنید، می‌دانم)، هرگز فراموش نکنید که وقتی یا حتی قبل از اینکه از شما بپرسد که چگونه به نظر می‌رسد، از او تعریف کنید. آخرین کاری که نباید انجام دهید این است که تلاش‌های او برای جذاب به نظر رسیدن را با گفتن اینکه چهره‌ات تغییری نکرده، نادیده بگیرید.

سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
122
کنگره :
RC488/5
دیویی :
891562/616
کتابشناسی ملی :
9193373
شابک :
9786225875869

کتاب های مشابه کتاب کار زوج درمانی