انتشارات نسل نواندیش

معرفی و تاریخچه انتشارات نسل نواندیش

انتشارات نسل نواندیش از سال 1376 به همت بیژن علی پور با هدف ترجمه و ارائه بروزترین کتاب های روانشناسی دنیا تاسیس شد  و خیلی زود به یک ناشر مطرح در این حوزه بدل شد. ترجمه آثار نویسندگان مطرح جهان از جمله رابرت کیوساکی، آنتونی رابینز، برایان تریسی، باربارا دی‌آنجلیس، ، ناپلئون هیل، وین دایر، جک کنفیلد، دارن هاردی، دونالد ترامپ، ران دابر، دبی فورد، رندی گیج، اندرو متیس و خوزه سیلوادر انتشارات نسل نواندیش انجام شده است. نشر نسل نواندیش برای ترجمه از مترجمان توانمندی همچون علی شمیسا، حمید امامی، مهرنوش صفایی، مهدی قراچه‌داغی، شمس‌الدین حسینی، پویا ودایع ، فرشاد نجفی‌پور، سعید گل‌محمدی، هادی ابراهیمی، فاطمه باغستانی، نفیسه معتکف، سیما فرجی، م. مؤدب‌پور، وحید افضلی‌راد و... بهره برده است. این تنوع در استفاده از آثار نویسندگان مطرح دنیا و کمک گرفتن از مترجمین توانمند برای آن باعث محبوبیت روزافزون آثار نشر نواندیش شده است.


موضوعات و حوزه فعالیت انتشارات نسل نواندیش

نشر نسل نواندیش همانطور که گفته شد بهترین و بروزترین کتاب های روانشناسی جهان را ترجمه و منتشر می کند اما در کنار آن ترجمه روان و دلنشین رمان های مطرح دنیا را نیز در رزومه خود دارد.  همچنین با توجه به استفاده این نشر از اساتید روانشناسی برای ترجمه ها، آثار قابل توجه و مهمی از این اساتید نیز در مجموعه آثار انتشارات نسل نواندیش وجود دارد. به گفته مدیر مسئول انتشارات هدف گذاری نشر در حوزه‌های علوم اجتماعی، مباحث خانواده و تربیت، حوزه مدیریت و روا‌نشناسی بوده است.
 

کتاب های انتشارات نسل نواندیش

از مهمترین و معروف ترین کتاب های انتشارت نسل نواندیش می توان به: «اثر مرکب»، «معجزه سپاسگزاری»، «48 قانون قدرت»، «نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد»، «حافظه نامحدود»، «از خوب به عالی»، «نسخه بهتر خودت»، «امسال تکرار نخواهد شد»، «هیچ ملاقاتی اتفاقی نیست»، «33 استراژی جنگ»، «بیندیشید و ثروتمند شوید»، «باشگاه 5 صبحی ها»، «اسرار ذهن ثروتمند»، «همه چیز داشتن»، «رازهایی درباره زنان»، «12 ستون موفقیت»، «رازهایی درباره مردان»، «نه به نه در فروش بیمه های عمر»، «قانون موفقیت» و... اشاره کرد.
 

معرفی مدیر مسئول انتشارات نسل نواندیش؛ بیژن علی پور

بیژن علی پور متولد سال 1345 استان مازندران در شهر قائم شهر است. ایشان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی تحصیل کرده است. در سال 1376 اقدام به تاسیس انتشارت نسل نواندیش نمود و خیلی زود موفق به رقابت با ناشران مطرح حوزه روان شناسی شد.
تندخوانی از علایق آقای بیژن علی پور است و آثاری در این زمینه در نشر خود منتشر نموده است.
در بهمن 1395 آقای بیژن علی پور اقدام به معرفی و چاپ مجله راز نمود در آن از نویسندگان و مترجمان فعال در نشر نسل نواندیش کمک می گیرد.
 

اطلاعات تماس انتشارات نسل نواندیش

برای برقراری ارتباط با انتشارات نسل نواندیش می توانید از طریق درگاه های زیر اقدام کنید:
آدرس: تهران، میدان ولیعصر . ابتدای کریمخان زند . پلاک ۳۰۸ ساختمان کیمیا
تلفن: 02188942247
آدرس ایمیل: info@naslenowandish.com
مدیر مسئول: بیژن علی‌پور

بیشتر