کتاب تعادلت را حفظ کن (صوتی و pdf)

نه اصل برای ایجاد عاداتی مطابق میلتان

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,500
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تعادلت را حفظ کن


وین دایر در کتاب صوتی تعادلت را حفظ کن (9 اصل برای ایجاد عاداتی مطابق میلتان) به بررسی دلایل رفتارها و باورهای انسان، به منظور حفظ تعادل در عملکردش می پردازد. کتاب تعادلت را حفظ کن (Being in balance) به شما کمک می کند تا این تعادل طبیعی در تمامی ابعاد حیات را حفظ کنید. دستیابی به تعادل به معنی یافتن استراتژی های جدید جهت دگرگونی رفتارهای شما نیست.

 بلکه دقیقاً مثل تغییر دادن خود و کلیه ی افکارتان است؛ به طوری که تعادل را بین آنچه به آن علاقه دارید و آنچه در حیات روزانه خود انجام می دهید، ایجاد نمایید. 

گزیده کتاب تعادلت را حفظ کن

 در سیر تاریخ بشر متناسب با شرایط هر زمان و مکان تعریفی برای شناخت انسان مطرح شده است. برخی انسان را موجودی «آزاد و مختار» تعریف کرده اند، بعضی موجودی «آگاه به خویشتن» و عده ای هم او را «موجودی متفکر» نامیده اند. اما تعریفی که محدود به هیچ زمان و مکانی نبوده و تعریفی است غالب، شناخت انسان به عنوان «موجودی متفکر» می باشد. انسان همواره در تفکر است، لذا از این حیث در کتب منطقی او را به «حیوان ناطق» می شناسند. زیرا نطق، سخن گفتن از روی تفکر می باشد و محال است هیچ انسانی سخنی بگوید که ابتدا در ذهنش متنقّش و منطبع نشده باشد.


مفهوم تعادل جهان ما را تعریف می کند. کائنات، سیاره ما، فصول، آب، هوا، آتش و زمین همه در یک تعادل بی بدیل هستند. ما انسان ها تنها استثناء این عرصه هستیم.
این کتاب تلاشی است برای کمک به شما در حفظ این تعادل طبیعی در تمامی ابعاد حیات. رسیدن به تعادل چندان در خصوص اتخاذ استراتژی های جدید به منظور تغییر رفتارهای شما نیست. 

درست مانند تغییر دادن خود و کلیه تفکراتتان به گونه ای که تعادل را بین آنچه بدان تمایل دارید و آنچه در حیات روزانه خود انجام می دهید، ایجاد کند.

وین دایر به عنوان یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنوران در زمینه ی بهبود شخصیت شناخته می شود و بیش از سی کتاب از او به چاپ رسیده و در صدها برنامه تلویزیونی و رادیویی حضور داشته، بارها ذکر کرده در زندگی اش، هر کاری را که دوست داشته، انجام داده و بعد از این هم به همین روش رفتارمی کند. او بر تمام ناتوانی های منش خود طوری غلبه کرده است که می تواند خستگی، سرماخوردگی و حتی دردهای جسمانی اش را نیز با نیروی اراده نابود کند.

صفحات کتاب :
144
کنگره :
‫BF637‭‬ ‭/خ9‫‭د225 1394
دیویی :
‫‭158/1
کتابشناسی ملی :
2188055
شابک :
978-964-8007-93-0‬‭‬‬‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه تعادلت را حفظ کن