امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی سروش هفتگی (شماره 1714)

در سروش هفتگی (شماره 1714) می خوانیم:

سینمای شبه روشنفکری

برش هایی از ویژه های تاریخی

گفتگو به سمیه عالمی رمان نویس...

سروش هفتگی در هر شماره به مهم‌ترین موضوعی که مورد توجه محافل رسانه‌ای، کارشناسان و افراد جامعه قرار داشته، می‌پردازد و با گفتگو، تهیه گزارش و یادداشت از موضوع مورد نظر، شما را با ابعاد مختلف آن آشنا می‌کند.

بخشی از متن سروش هفتگی (شماره 1714)

سروش، یادآور دوران خوش کودکی و نوجوانی
خواندن و ورق زدن مجله سروش برای من به عنوان یک خبرنگار و فعال رسانه همیشه یک نوستالژی و حال خوب به همراه داشته است، در زمانی که برای دیدن پایین آمدن توپ سوباسا یک هفته منتظر می ماندیم و بچه های کوه آلپ را دنبال می کردیم، مجله سروش هم یکی دیگر از دلخوشی های بچه های دهه ما بود. امروز
که به لطف خدا خودم جزئی از خانواده سروش شده ام خدا را شاکرم که می توانم در این مجله و برای مردم خوب و هنرفهم ایران عزیز کاری انجام دهم.

از اینکه در مجله سروش همراه شما هستم و برای شما مطلبی می نویسم حال بسیار خوبی دارم. تمام سعی و تلاش خود را خواهم کرد تا وقتی که قرار است برای شما مطلب بنویسم بهترین مطالب را نشر دهم. در این شماره از مجله سروش و در حوزه رسانه سعی کردیم به سریال ها و برنامه هایی که در خرداد ماه مورد استقبال قرار گرفته بپردازیم؛ سریال هایی که هم تلخ بودند و هم شیرین، هم به قانون پرداختند و هم به عشق، هم فوتبال و هم تاریخ ایران عزیز، البته به برنامه ها و سریال های پیش روی تلویزیون هم اشاره هایی داشته ایم.

صفحات کتاب :
67
سال نشر :
تیرماه 1401

کتاب های مشابه سروش هفتگی (شماره 1714)