امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مهارت عاشقی

کتاب مهارت عاشقی اثر مصطفی مهرآیین توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. ما در این کتاب قصد نداریم به بررسی این موضوع بپردازیم که عشق چگونه به وجود می آید، عشق واقعی چیست یا عاشق شدن یک اتفاق هورمونی یا ماورایی است، زیرا به اندازه کافی در این خصوص صحبت شده است؛ مقالات و کتاب های مفیدی هم در این زمینه وجود دارد.

در کتاب مهارت عاشقی می خواهیم بگوییم وقتی به هر علتی با دیدن شخص دیگری قلبتان تندتر تپید و احساس کردید کسی هست که زندگی شما را پررنگ تر و زیباتر کند و تصمیم گرفتید سرنوشتتان را با سرنوشت او گره بزنید، چگونه مهارت هایی را کسب کنید تا هر دو از این همزیستی، لذت، شادی و آرامش بیشتری ببرید.

ما می خواهیم راه و رسمی را با استفاده از علم روان شناسی، مهارت های ارتباطی، اصول انسانی و تجربیات انسان های موفق در زمینه مهارت عاشقی پیشنهاد دهیم تا این زیباترین احساس انسانی دوام و شکوه بیشتری داشته باشد.

بخشی از متن کتاب مهارت عاشقی

شما می توانید درباره همسر خود زیباترین غزل یا جمله ای بی معنا و مفهوم بسازید؛ این نگاه، اندیشه و جهان بینی شماست که می تواند از هر حرکت، رفتار و کلام او ترانه ای بسازد. کاری که شاعران و نویسندگان بزرگ برای خلق اثری ماندگار انجام می دهند این است که از یک اتفاق کوچک یا از یک چشم انداز معمولی رویدادی بزرگ و باشکوه می آفرینند و از خلق آن اثر به وجد می آیند و حالا این هنر شماست که از همسر خود اثری هنری خلق کنید و هر دو از آن لذت ببرید.

شاعرانگی در عشق زوجین یعنی هنرمندانه پرداختن به دیگری؛ هم از جنبه های اخلاقی، رفتاری و احساسی محبوبتان را درک کنید، دربارة او صحبت کنید و آنجا که نیاز است او را تحسین و تشویق کنید و هم خصوصیات جسمانی اش را ببینید و از شکل ابروها، رنگ چشم ها، خط لبخند، حرکت دست ها، اندازه انگشت ها، راه رفتن، نشستن، لباس ها و... تعریف و تمجید کنید. شاعرانگی در زندگی یعنی اگرچه باریدن برف اتفاقی معمولی و فرایندی طبیعی است، شما می توانید آن را به لحظه ای خاطره انگیز و باشکوه تبدیل کنید.

شابک :
978-622-2207-48-9
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
143
کنگره :
HQ۷۴۳‬
دیویی :
۳۰۶/۸۱‬
کتابشناسی ملی :
8460131

کتاب های مشابه مهارت عاشقی