امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

کتاب هر روز صبح با امید از خواب بلند شو اثر جوئل اوستین و ویکتوریا اوستین با ترجمه افسانه مقدم توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
چگونگی شروع یک روز، حال‌وهوای کلی آن را مشخص می‌کند. صبح که از خواب بیدار می‌شوی، ممکن است بسیار ساده در رختخواب دراز بکشی و به افکاری منفی بیندیشی: حس کار کردن نیست. نمی‌خواهم با این بچه‌ها سروکله بزنم. دیروز ورزش نکردم. متوجه نیستی، اما برای یک روز نکبت‌بار آماده می‌شوی. درست مانند آهنربا همان چیزی را که همواره به آن می‌اندیشی به خود جذب می‌کنی.

وقتی با امیدواری از خواب بیدار می‌شوی، نه‌تنها رفتاری بهتر پیش می‌گیری، بلکه برکت‌ها و الطاف بیشتر خداوند را به چشم خواهی دید.

بخشی از متن کتاب هر روز صبح با امید از خواب بلند شو

در زندگی همواره با منتقدانی روبه‌رو می‌شویم. همیشه انسان‌هایی بدخلق هستند که می‌خواهند ما را غمگین کنند و آرامش و نشاطمان را از بین ببرند، اما تو مجبور نیستی به همه منتقدان پاسخ بدهی. می‌توانی راهی متعالی را انتخاب کنی و اجازه بدهی خداوند مشکلت را حل کند.

گاهی اوقات فارغ از اینکه چه می‌گویی یا چه‌کار می‌کنی، همیشه کسانی هستند که تو را نمی‌پذیرند. آن‌ها به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهند با تو در صلح و آرامش باشند. درواقع، وقتی عیسی مسیح حواریونش را به خانة افرادی مشخص فرستاد، به آن‌ها گفت که همیشه با آرامش سخن بگویند و سپس تأکید کرد: «اگر آن‌ها پیشنهاد صلح و آرامش شما را نپذیرفتند، آن آرامش به خودتان بازمی‌گردد.» نتیجه می‌گیریم وقتی تمام تلاشت را بکنی تا با دیگران در صلح و آرامش باشی، حتی اگر آن‌‌ها نپذیرند، آن آرامش به خودت برمی‌گردد.

نه‌تنها آرامش خودت را حفظ می‌کنی، بلکه سهم آن‌ها نیز نصیبت می‌شود. یعنی هنگام مشکلات، دو برابر آرامش داری. وقتی کار صحیح را انجام می‌دهی، فرقی ندارد که چه چیزی رخ می‌دهد، خداوند آن را می‌‌بیند و به تو پاداش می‌دهد.

کتابشناسی ملی :
8676039
شابک :
978-622-220-766-3
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
381
کنگره :
BV۴۸۱۰
دیویی :
۲۴۲/۲

کتاب های مشابه هر روز صبح با امید از خواب بلند شو