کتاب محاصره شده با سایکوپات ها pdf

چطور در زندگی شخصی و حرفه ای از خودتان در برابر سوء استفاده ی دیگران محافظت کنید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب محاصره شده با سایکوپات ها

کتاب محاصره شده با سایکوپات ها اثر توماس اریکسون با ترجمه نگار صابر توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

سایکوپات کیست؟
سایکوپات کسی است که مبتلا به ASPD است و رفتاری غیراخلاقی و ضداجتماعی دارد، توانایی عشق ورزیدن به دیگران یا برقراری روابط معنادار در زندگی شخصی خود را ندارد و دیدگاه خودمحورانه‌ای از خود نشان می‌دهد (یعنی خودمحوری شدید). اعتقاد بر این است که سایکوپاتی ازطریق اسکن مغزی قابل‌تشخیص است.

بخشی از متن کتاب محاصره شده با سایکوپات ها

با گسترش محبوبیت کتاب محاصره‌شده با احمق‌ها، برخی افراد از مدل دیسک سوءاستفاده کردند. در این کتاب می‌خواهم شما را با چنین افرادی آشنا کنم؛ ‌افرادی که می‌خواهند از شما سوءاستفاده کنند. من در این کتاب ابزاری را به شما یاد خواهم داد تا از خودتان دربرابر چنین افرادی محافظت کنید.

اغلب از خودم می‌پرسم آیا این امکان وجود دارد که یک فرد ترکیبی از ویژگی‌های همه رنگ‌ها را یک‌جا داشته باشد؛ کمی قرمز، زرد، سبز و آبی باشد؟ «من ترکیبی از همة این رنگ‌ها هستم»، این را افرادی که کتابم را مطالعه کرده‌اند ازطریق ایمیل برایم ارسال کردند.

 «آیا ممکن است؟» به‌طورقطع ممکن است. گاهی مانند قرمزها رفتار می‌کنم، گاهی زردها، گاهی سبزها و گاهی هم آبی‌ها. چرایی آن ساده است: همه ما توانایی این را داریم که از هر رنگی که می‌خواهیم استفاده کنیم. خدا را شکر که هوش ما به ما این اجازه و امکان را می‌دهد. وقتی سطح خودآگاهی زردها بیشتر می‌شود، می‌فهمند که وقتش رسیده است تا دهانشان را ببندند و کمی گوش بدهند.

صفحات کتاب :
256
کنگره :
BF۶۳۲/۵
دیویی :
۱۵۸/۲
کتابشناسی ملی :
8738314
شابک :
978-622-220-773-1‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه محاصره شده با سایکوپات ها