امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سرگشته در تاریکی

کتاب سرگشته در تاریکی اثر مهرنوش صفایی توسط نشر نسل نواندیش منتشر شده است.
داستان کتاب درباره محمدعلی پسر جوانی است از خانواده ای ثروتمند، پسری که بر خلاف اعتقادات مادرش چندان هم طیب و طاهر نیست و تا به حال دوستی با دختران زیادی را تجربه کرده است.

این در حالی است که شوکت خانم، مادر محمدعلی، خود را زنی مومن می داند و جلسات قرآنی و مذهبی اش فراموش نمی شود.

درباره نویسنده کتاب سرگشته در تاریکی

مهرنوش صفائی در مهر ماه سال 1354 در تهران متولد شده است. وی فعالیت های ادبی را از همان دوران کودکی آغاز و پس از آن در مقاطع مختلف تحصیلی در چهار چوب مسابقات شعر منطقه و استانی ادامه داده است.

 صفائی که فارغ التحصیل رشته مامایی از دانشگاه شهید بهشتی است در کنار رشته تحصیلی خود به جهت علاقه شخصی خود در زمینه ادبیات فارسی مطالعه و تحقیق در این زمینه را نیز دنبال می کرد. وی بدون شک یکی از زنان موفق جامعه ی امروز به حساب می آید.

بخشی از متن کتاب سرگشته در تاریکی

ویلای حاج‌آقا خمسه غرق نور بود، اما نه به‌خاطر دیوارکوب‌ها و لوسرهای بزرگی که به سقف‌ و دیوارها آویزان شده بود بلکه به‌خاطر جمعیتی که در آن جمع شده بود. زنان پاکدامن و پرهیزگاری که همه وجودشان طهارت و پاکی و پاکدامنی بود.

این تصور و ذهنیت شوکت خانم بود و حالا با چنین تصور و طرز فکری به مبل شاه‌نشین لم داده بود و با لذت و آسودگی‌خاطر به اطرافش چشم دوخته بود و یکریز به سکینه دستور می‌داد: «سکینه، به خانم‌ها کمک کن جا‌به‌جا شن توی اتاق‌هاشون!... سکینه، ‌ببین تو اتاق خانم‌ها همه چیز مرتبه؟ چیزی کم‌و‌کسر نباشه یه وقت‌ها...؟ سکینه، ببین خانم‌ها قرآن و مفاتیح‌الجنان احتیاج ندارن؟ رَحل اضافه هم داریم‌ها!... سکینه کارت تموم شد بیا پایین، بساط ناهار رو روبه‌راه کن!»

صفحات کتاب :
464
کنگره :
PIR۸۱۳۴‬‬
دیویی :
۸‮فا‬۳/۶۲‬‬
کتابشناسی ملی :
7539013
شابک :
978-622-220-709-0
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه سرگشته در تاریکی