نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بازاریابی به زبان ساده

کتاب بازاریابی به زبان ساده نوشته دونالد میلر و جی.جی پترسون توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است. بازاریابی باید ساده و اثربخش باشد.

هر کسب‌و‌کار کوچک یا بزرگی که داشته باشید، نخستین مرحله برای تهیه بهترین و آسان‌ترین طرح بازاریابی، طراحی قیف فروش  است. مهم نیست چه چیزی می‌فروشید، اگر از کلمات برای فروش محصولاتتان استفاده می‌کنید، قیف فروش کارتان را راه می‌اندازد.

قیف فروش پایه و اساس هر طرح خوب بازاریابی دیجیتال است. پس از طراحی و ساخت قیف فروش، تبلیغاتتان می‌تواند پشتیبان قیف فروش باشد.

درحالی‌که بازاریابی چیزی فراتر از یک طرح بازاریابی دیجیتال است، راهبرد دیجیتالی‌تان، ازجمله وب‌سایت، جذب مشتری راغب و کمپین ایمیلتان، پایه و اساس دیگر منابع کمکی بازاریابی و فروشتان محسوب می‌شود.

ولی دستیابی به قیف فروش مؤثر مهم‌تر از همه این‌هاست و کتاب بازاریابی به زبان ساده به شما یاد می‌دهد چطور چنین قیفی بسازید.اگر کارآفرین یا صاحب کسب‌وکار هستید یا در واحد بازاریابی سازمانی بزرگ فعالیت می‌کنید، این کتاب طرحی دارد که درکش آسان است.

اگر مسئول بازاریابی شرکتتان هستید، این کتاب را کتابچه راهنمای جدیدتان در نظر بگیرید و اگر شرکتی را اداره می‌کنید، کتاب بازاریابی به زبان ساده را به تیم بازاریابی خود تحویل دهید و از آن‌ها بخواهید نکات آن را موبه‌مو اجرا کنند.

بخشی از متن کتاب بازاریابی به زبان ساده

طرح بازاریابی پنج‌مرحله‌ای کارآمد

به‌طور خلاصه، پنج کار مهم وجود دارد که بیست سال پیش باید برای روی غلتک انداختن مسیر حرفه‌ام انجام می‌دادم. پس از انجام دادن این پنج کار، باید آن‌ها را دوباره و دوباره تکرار می‌کردم.

این پنج کار که بسیار کاربردی‌اند، عبارت‌اند از:

1. نوشتن متن‌برند (‌برند اسکریپت). باید پیام خود را به‌طور واضح منتقل می‌کردم.

2. نوشتن پیام تبلیغاتی تک‌خطی (لاینرسازی). باید آن پیام را در قالب تک‌جمله‌ای ارائه می‌دادم.

3. طراحی صفحه فرود‌ . باید درباره آن پیام بیشتر توضیح می‌دادم و با ارائة پیام در صفحه فرودی جذاب و واضح، به آن جان می‌بخشیدم.

4. ساخت فایل پی‌دی‌اف با هدف جذب مشتری راغب. باید فایل پی‌دی‌افی برای جلب توجه مخاطبان و دریافت ایمیل آن‌ها تهیه می‌کردم.

5. ساخت کمپین ایمیلی . باید اعتماد مخاطبانی را که آدرس ایمیل خود را به ‌من داده بودند، با فرستادن ایمیل‌های مفید و مشکل‌گشا جلب می‌کردم.

صفحات کتاب :
232
کنگره :
HF5415/1255‬
دیویی :
658/802‬
کتابشناسی ملی :
7512229
شابک :
978-622-220-702-1
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه بازاریابی به زبان ساده