امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب با احساست دنیایت را تغییر بده

کتاب با احساست دنیایت را تغییر بده اثر هاجر لایموت بخشایش توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
در کتاب با احساست دنیایت را تغییر بده شما از طریق احساس، به مهم‌ترین بخش وجودی‌تان که ارتعاش افکار و میزان فرکانس آن است، آشنا می‌شوید و با تغییر باورهایتان به موفقیت‌های چشمگیری نائل می‌شوید.

روابط، آرامش، سلامتی و ثروت در گرو حس خوب به‌دست می‌آید؛ برای همین باید با احساسات خود آشنا باشید. برای دستیابی به موفقیت در هر حوزه‌ای، باید از اصول پیروی کرد. آیا امکان دارد بدون در نظر گرفتن قانون تکامل، از پلۀ اول به پله‌های بالاتری دست یافت؟

عمده‌ترین اصل در بهبود و پیشرفت، رعایت این قانون است؛ لذا در کتاب با احساست دنیایت را تغییر بده، برای شفای درون، موارد مهمی را گام‌به‌گام توضیح داده‌ شده است.

محتوای کتاب با احساست دنیایت را تغییر بده تمرین و تکنیک است. ما در هر لحظه از زندگی، در حال تمرین و آموزش هستیم. این کتاب به‌ قدری ملموس و عملی هستند که در زندگی افرادی که سرگذشت واقعی آن‌ها را در این کتاب مطالعه می‌کنید تأثیر به‌سزایی داشته‌اند.

بخشی از متن کتاب با احساست دنیایت را تغییر بده

اولین کاری که انجام دادم، کمک گرفتن از یک راهنما بود. گام‌به‌گام پیش می‌رفتم و از راهنمایی‌هایش استفاده می‌کردم. با افکار خود کاری انجام نمی‌دادم، بلکه برای کارهای مهم از راهنمایم مشاوره می‌گرفتم. رنجش‌هایی را بررسی کردیم که از گذشته داشتم. چندین ماه طول کشید تا توانستم بر مشکلاتم غلبه کنم.

تسلیم در برابر انبوه مشکلات، انسان را از زنجیر ناآگاهی رها می‌کند و راه‌حل مسائل آشکار می‌شوند؛ زیرا مادامی که روح در آرامش به سر نمی‌برد، قادر به برطرف کردن ناملایمات زندگی نیست.

صفحات کتاب :
102
کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
۱۵۸/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
7521110
شابک :
978-622-220-704-5
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه با احساست دنیایت را تغییر بده