کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی pdf

روشی قدرتمند که می توانید با بهره مندی از آن کل زندگیتان را بهبود بخشید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی اثر لیندسی اگنس با ترجمه نفیسه تنکابنی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
تغییر سبک زندگی با ان ال پی کتابی علمی و آموزشی در مفهوم سنتی نیست. قرار هم نبود که باشد. بنابراین، اگر شما اخیراً در زمینه ان‌ال‌پی اطلاعات فراوانی کسب کرده‌اید یا به‌دنبال راهنمایی تئوری درباره ان‌ال‌پی هستید، باید بگویم احتمالاً کتاب مناسبی را انتخاب نکرده‌اید.

اما اگر می‌خواهید از اصول اولیه ان‌ال‌پی آگاهی کسب کنید و از آن مهم‌تر، بتوانید با استفاده از ابزارها و تکنیک‌ها در زندگی خود و دیگران تغییر رقم بزنید، کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی با در اختیار قرار دادن تمرین‌های کاربردی و عملی که برای همه قابل‌درک و اجراست، به شما در این زمینه یاری می‌رساند.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا با استفاده از تکنیک‌های ان‌ال‌پی وضعیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید و تغییراتی را که می‌خواهید رقم بزنید.

ان‌ال‌پی مجموعه‌ای از ابزارها و تکنیک‌هایی است که به شما کمک می‌کند از پس الگوهای نامناسب افکار و رفتارهای خود برآیید و آن‌ها را تغییر دهید. گرچه ان‌ال‌پی متشکل از تکنیک‌های بسیار زیادی است، استفاده از حتی یک تکنیک می‌تواند تغییرات شگفت‌انگیزی را برای شما رقم بزند. حال تصور کنید با خواندن این کتاب قرار است به چه چیزهایی دست پیدا کنید!

درباره نویسنده کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

لیندسی اگنس مربی شایسته و باتجربه، مشاور شغلی و مدیر مؤسسة تغییر است. لیندسی از توانایی‌ها و مهارت‌های خود برای تعلیم و آموزش افراد و مدیران مؤسسه‌های شغلی استفاده کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا خود و شیوه زندگی خود را تغییر دهند.

او نه‌تنها تکنیک‌های اصولی این کتاب را با خوانندگانش در میان می‌گذارد، بلکه آن‌ها را در زندگی شخصی خود نیز به کار می‌برد تا اطمینان یابد که زندگی‌اش مطابق با رؤیاهایش پیش می‌رود. او علاوه‌بر اینکه با افراد صاحب‌نام در زمینه شغلی همکاری می‌کند، سمینارهای آموزشی و مشهور بسیاری را برگزار می‌کند و سخنرانی‌های انگیزشی زیادی ارائه می‌دهد.

بخشی از متن کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

کاربردهای ان‌ال‌پی

با ان‌ال‌پی فرامی‌گیرید که چگونه مسئول وضعیت جسمی و ذهنی خود باشید، با دیگران روابط عالی برقرار کنید، به موفقیت‌های شغلی برسید، پول بیشتری به دست آورید، انگیزة خود را تقویت کنید، اعتمادبه‌نفستان را بالا ببرید و ارتباط‌های مؤثرتری داشته باشید تا به نتایج دلخواه خود دست یابید.

یکی از مزایای ان‌ال‌پی این است که طوری طراحی شده است که همة افراد آن را بفهمند و از آن استفاده کنند و هم در موقعیت شغلی و هم در موقعیت فردی مفید واقع شود.

ان‌ال‌پی به شما کمک می‌کند تا:
•  اعتمادبه‌نفس پایین خود را افزایش دهید.
•  احساس شادی بیشتری کنید.
•  اضطراب را از زندگی خود دور کنید.
•  از شر عادات بد خود خلاص شوید.
•  وزنتان را کم کنید و روی وزن ثابت خود بمانید.
•  بدهی‌های خود را بپردازید.
•  بر چیزهایی که از ابعاد مختلف زندگی‌تان می‌خواهید تمرکز کنید.
•  شریک زندگی یا شغل موردعلاقة خود را بیابید.
•  روابط خود را بهبود ببخشید.
•  سرعت یادگیری خود را افزایش دهید.
•   در ورزش به اوج برسید.
•   پیام‌ها را مؤثرتر دریافت کنید.
فقط یک‌لحظه تصور کنید که ان‌ال‌پی تا چه اندازه می‌تواند برایتان مفید و سودمند باشد.

کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
7618129
شابک :
978-622-220-726-7
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
319

کتاب های مشابه تغییر سبک زندگی با ان ال پی