نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بازاریابی نسل 5

کتاب بازاریابی نسل 5 نوشته فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا و ایوان ستیاوان توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. بازاریابی نسل 5 طبق تعریف، کاربرد فناوری های تقلیدکننده از فعالیت های انسانی برای ایجاد، برقراری ارتباط، ارائه و افزایش ارزش در طول سفر مشتری است.

یکی از موضوعات مهم در بازاریابی نسل 5 همان چیزی است که آن را فناوری آتی می نامیم و منظور از آن، گروهی از فناوری ها با هدف تقلید از توانایی های بازاریابان انسانی است.

فناوری مزبور شامل هوش مصنوعی ، پردازش زبان های طبیعی، حسگرها، رباتیک، واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی ، اینترنت اشیاء و بلاکچین است.ترکیبی از این فناوری ها بازاریابی نسل 5 را ممکن می سازند.

بخشی از متن کتاب بازاریابی نسل 5

اجرای بازاریابی نسل 5 فقط به کارها و فعالیت های دفتری محدود نمی شود. هوش مصنوعی همراه با پردازش زبان های طبیعی، حساگرها و رباتیک می تواند بازاریاب ها را در انجام دادن فعالیت های مستلزم رویارویی با مشتری یاری کند. از محبوب ترین برنامه های ارائه خدمات به مشتریان ربات های پاسخگو هستند .

چندین شرکت در رویارویی با چالش های منابع انسانی مانند سالخوردگی جمعیات و افزایش هزینه ها، از ربات ها یا سایر ابزارهای خودکار برای جایگزینی کارکنان خط مقدم استفاده می کنند؛ برای مثال ، شرکت نستله در ژاپن از ربات های دارای هوش مصنوعی به عنوان پیش خادمت برای سرو قهوه استفاده می کند.

صفحات کتاب :
278
کنگره :
HF5415‬
دیویی :
658/8‬
کتابشناسی ملی :
8414693
شابک :
978-622-220-742-7‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه بازاریابی نسل 5