نظر شما چیست؟

حجج اسلام مجید داورزنی و رضا ملوندی، استاد و عضو گروه علمی احکام ادارۀ پاسخگویی به سوالات دینی، کتاب احکام نماز جماعت را تدوین کرده‌اند.

معرفی کتاب احکام نماز جماعت

کتاب احکام نماز جماعت، در قالب رهیافت احکام تقدیم می‌شود. حجج اسلام مجید داورزنی و رضا ملوندی، استاد و عضو گروه علمی احکام ادارۀ پاسخگویی به سوالات دینی، کتاب احکام نماز جماعت را تدوین کرده‌اند و حجج اسلام حسین شریعتی و مهدی نخعی ارزیابی و ویرایش نهایی ِ تلاش این عزیزان و اعضای هیئت این اثر را انجام داده اند.

احکام نماز جماعت pdf

فایل pdf احکام نماز جماعت در فراکتاب عرضه نشده است اما نسخه الکترونیک کتاب رایگان در اختیار شماست و می‌توانید کتاب را رایگان و بدون نیاز به اینترنت در نرم افزار فراکتاب مطالعه نمایید.

دانلود احکام نماز جماعت

دانلود احکام نماز جماعت pdf در فراکتاب در نرم افزار ممکن است و می‌توانید کتاب را رایگان به صورت آنلاین یا آفلاین مطالعه نمایید.

بخشی از متن کتاب احکام نماز جماعت

پرسش: ثواب نماز جماعت چه مقدار است؟

پاسخ: در روایتی وارد شده اگر یک نفر به امام‌ جماعت اقتدا کند، هر رکعت نماز او ثواب ۱۵۰ نماز را دارد و اگر دو نفر اقتدا کنند، ثواب ۶۰۰ نماز دارد و هرچه بیشتر شوند، ثواب نماز بیشتر می شود تا به ۱۰ نفر برسند. چنانچه از ۱۰ نفر تجاوز کردند، اگر تمام آسمان‌ها کاغذ و تمام دریاها مرکب و تمام درخت‌ها قلم و جن و انس و ملائکه نویسنده شوند، نمی توانند ثواب یک رکعت آن را بنویسند.

متن نماز جماعت

 

متن کتاب احکام نماز جماعت

مشخصات کتاب احکام نماز جماعت در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: زائر رضوی
نویسنده: مجید داورزنی و رضا ملوندی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 200
موضوع: احکام نماز جماعت ویژه استادان و مبلغان
قالب: pdf اختصاصی رایگان

 

صفحات کتاب :
200
کنگره :
‫‬‮‭BP187
دیویی :
‫‬‮‭297/353
کتابشناسی ملی :
8700643
شابک :
978-622-7817-08-9
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه احکام نماز جماعت