معرفی و دانلود کتاب چه کسی از هنر معاصر می‌ترسد؟

راهنمای کامل ورود به دنیای هنر

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 85,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چه کسی از هنر معاصر می‌ترسد؟

کتاب چه کسی از هنر معاصر می‌ترسد؟ اثر کیانگ آن و جسیکا کراسی است که توسط شراره آذر ترجمه شده است. هنر معاصر واقعاً گیج‌کننده است، اما کیانگ آن و جسیکا کراسی این‌جا هستند تا تازه‌ترین اطلاعات را در اختیارتان بگذارند.

 کتاب چه کسی از هنر معاصر می‌ترسد؟، راهنمای کاملی است که با تشریح کار کیوریتورها، هنر مفهومی و پاسخ به تمام پرسش‌های‌تان در زمینه‌ی هنر معاصر، پرسش‌هایی که حتی از مطرح‌ کردن‌شان واهمه دارید، بینش تازه‌ای درباره‌ی هنر امروز ارائه می‌دهد، که مختصر و در عین حال، واضح و قاطعانه است.

دفعه‌ی بعد که اثر بزرگی، شما را مات و مبهوت سرِ جای‌تان میخ‌کوب می‌کند، «چه‌کسی از هنر معاصر می‌ترسد» در کنارتان است تا شما را از سردرگمی نجات دهد. کیانگ آن، فارغ‌التحصیل دکترای تاریخ هنر از موسسه‌ی کورتالد لندن است، و در موزه‌ی گوگنهایم نیویورک، به‌عنوان دستیار کیوریتور کار می‌کند.

جسیکا کراسی هم‌اکنون به‌عنوان مدیر نمایشگاه‌ها، در گالری کارُل / فِلِچر لندن کار می‌کند. او در سال ۲۰۱۶ در دوسالانه‌ی بیستم سیدنی، دستیار کیوریتور، و پیش از آن در گالری هایوارد لندن، دستیار کیوریتورال بود.

گزیده کتاب چه کسی از هنر معاصر می‌ترسد؟

پرسش‌هایی مثل هنر‌ چیست؟، یا‌ هنر‌ چه‌طور به‌ اینجا رسید؟ مشکل تر‌ از‌ آن‌ است‌که بتوانیم جوابی برایش پیدا کنیم،‌ خصوصا به‌ این دلیل که هنر‌ همیشه برای‌ افراد‌ مختلف،‌ مفهوم متفاوتی داشته است.‌

اما‌ بی تردید‌ هر‌ پاسخی‌که در دوره‌های‌ مختلف تاریخی مطرح شده،‌ در‌برداشت‌ امروزمان‌ از هنر‌ تاثیری ماندگار‌ داشته‌ است.‌ برای فهم بهتر هنر‌ معاصر،‌ باید ببینیم‌ اصلا چه طور به اینجا رسیدیم.

شابک :
978-600-326569-1
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
255
کنگره :
‫‮‭N6497
دیویی :
‫‮‭709/5
کتابشناسی ملی :
7050195

کتاب های مشابه چه کسی از هنر معاصر می ترسد؟