امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 27,500
خرید چاپی
125,000
15%
ت 106,250

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حضرت ادریس علیه السلام

کتاب حضرت ادریس علیه السلام به قلم محمدرضا عابدینی یکی از کتاب‌های مجموعه سیرۀ تربیتی پیامبران است. این مجموعه زندگانی نورانی انبیا را در اوج نقطه کمالشان می‌نگرد و از میانه هزار نکته اجتماعی و فرهنگی، برخی از آن را برای کسانی بازگو می‌کند که دوست دارند زیبا زندگی کنند.

در دومین دفتر نیز به سراغ درس‌هایی از شیوه زیستن حضرت ادریس(ع) رفته‌ایم؛ پیامبری که خداوند اورا موکل آسمان چهارم قرار داده‌است و طالبان سیر و سلوک باید برای طی مراتب قرب به ایشان متوسل شوند. اینک می خواهیم شخصیت ایشان را بیش‌از پیش بررسی کنیم و به خاطر بسپاریم.

گزیده کتاب حضرت ادریس علیه السلام

زمانی که سرگذشت حضرت ادریس علیه السلام و حالات و کمالات آن حضرت را مطالعه می کنیم، می بینیم که خدای تبارک وتعالی چه ظرفیت های عظیم و چه حالات باشکوه و چه شفیعان بزرگی از انبیا علیهم السلام را برای ما قرار داده است.

عظمت این ها نه تنها خدشه ای به بزرگی نبی گرامی اسلام صلی الله علیه وآله و ائمۀ معصوم علیهم السلام وارد نمی کند، بلکه هرچه اینها عظیم تر باشند، به عظمت نبی گرامی و آل او علیهم السلام بیشتر پی می بریم؛ زیرا همۀ انبیا علیهم السلام شأنی از شئون آن ها هستند.

حضرت ادریس علیه السلام شاید با چهار واسطه به شیث نبی علیه السلام می رسد. شیث علیه السلام فرزند آدم علیه السلام است. حضرت ادریس علیه السلام در میان پیامبرانی که از حضرت آدم تا حضرت نوح علیه السلام آمده اند، از درخشش بیشتری برخوردار است.

صفحات کتاب :
256
کنگره :
‫‬‭BP88/22
دیویی :
297/156
کتابشناسی ملی :
7353733
شابک :
978-600-441280-3
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه حضرت ادریس علیه السلام