امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مهارت های تاثیرگذاری

کتاب مهارت های تاثیرگذاری اثر کیم بارنز با ترجمه خلیل رضوی و سیدحمید پورموسوی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. انتشارات کهکشان دانش به‌عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه‌ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه‌ی جدیدی را بنا می‌نهد؛ مجموعه‌ کتبی با عنوان «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه».

این مجموعه که هیچ محدودیتی ازنظر تعداد عناوین کتاب برایش در نظر گرفته نشده است،‌ قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. فرهنگ زندگی و کسب‌وکاری که از اساس، بر شیوه‌ی درست و اصولی پایه‌گذاری شود و طوری نباشد که با هر بادی بلرزد یا با هر مدی و تحولی از جای کنده شود!

گزیده کتاب مهارت های تاثیرگذاری

تاثیرگذاری و هدایت

مدیران باید قادر به استفاده از هر دو روی‌کرد قدرت مستقیم و مهارت‌های تاثیرگذاری‌  بوده و بدانند که هر کدام از آن‌ها در چه زمانی مناسب هستند. تعداد کمی از مدیران از اطاعت کورکورانه راضی هستند (اطاعت در بزرگ‌سالان هرگز کورکورانه نیست، بلکه بیان‌گر یک واکنش اضطراری، یا ترس، یا فقدان علاقه و مسئولیت برای نتیجه است). بسیاری از مدیران می‌خواهند با افرادی کار کنند که هم مایل به تاثیرگذاری و هم مایل به اثرپذیری باشند.

از آن‌جایی که تاثیرگذاری، بخشی از یک رابطه‌ی متقابل است، برای یک مدیر مهم است که به دیگران نشان دهد چه زمانی و چه‌گونه می‌تواند از یک مسئله تاثیر بپذیرد. غالباً یک اشتباه بزرگ که توسط رؤسا و مدیران صورت می‌گیرد این است که طوری رفتار می‌کنند که انگار آن‌ها می‌توانند تحت تاثیر قرار بگیرند (مثلاً، با پرسیدن از مردم درباره‌ی‌ این‌که در مورد فلان چیز چه نظری دارند) و سپس مشاجره می‌کنند (معمولاً با بحث کردن درباره‌ی‌ پیشنهادهای‌شان) چون تصمیمات قبلاً گرفته شده است. احتمالاً، مدیران امیدوارند که مردم هم به همان نتایج برسند، آن‌هم با پای‌بندی کامل به تصمیم گرفته ‌شده.

کتابشناسی ملی :
5503081
شابک :
978-600-6524-40-5
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
170
کنگره :
BF774‏‫‬‭/ب2م9 1398
دیویی :
153/852

کتاب های مشابه مهارت های تاثیرگذاری