کتاب از صفر تا مردمان دیگر

جلد دوم کتاب تماس با فرازمینی ها راز بزرگ

امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 27,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب از صفر تا مردمان دیگر

کتاب از صفر تا مردمان دیگر به قلم حمیدرضا حیدری نژاد جلد دوم کتاب تماس با فرازمینی ها راز بزرگ است. در قسمت قبل خواندیم که راوی داستان می‌تواند با موجوداتی از سیاره آلفا ارتباط برقرار کند و جدا از دیگر انسان‌ها به اطلاعات ارزشمندی دسترسی پیدا می‌کند. در این جلد راوی در خانه‌اش نشسته است که جی سی را می‌بیند.

او می‌آید و می‌گوید دستیارش ماریا که در جلد قبل همیشه همراهش بود دیگر نیست و به‌جای او خانم کاریا قرار است با او همراهی کند. جی سی به او می‌گوید مدیر اعظم از او خواسته که هرچه سریع‌تر در یک موقعیت مناسب به دیدارش برود چون موضوع مهمی پیش‌آمده و احتمالا باید برای یک ماموریت به سیاره الفا برود. قرار است اتفاقات دیگری پیش بیاید.

گزیده کتاب از صفر تا مردمان دیگر

ما شش نفر با کد مخصوص به طرف سیاره gp حرکت کرده و در محوطه مجموعه مدیریت فرود آمدیم مدیر اعظم به اتفاق تعدادی از مشاوران و دستیاران آنجا حضور داشتند و منتظر ما بودند مدیر تا ما را دید خوشامد گفت و رو به دو نفر از دستیاران کرد و گفت فوراً به جوسباره رفته و گروه استقبال را هدایت کنید تا وارد شوند.

چند لحظه بعد گروه وارد محوطه شده مورداحترام قرار گرفتند، آن ها پنج نفر بودند که جهت حرکت به استیگما کد سیاره را به ما داده و آن ها جلو و ما پشت سر آن ها قرار گرفته سپس وارد فضای بیکران شدیم در یک لحظه من دیدم درون جو یک سیاره عظیم قرار داریم این کره به رنگ آبی تیره بود ساختمان های بلندمرتبه و عظیمی را دیدم که روی بام آن ها سازه بسیار بزرگی از الماس تراش خورده بود همه ساختمان ها این سازه را داشتند و انعکاس نور ستاره انوار رنگارنگی را از خود ساطع می کردند. سپس کوه ها تماماً از درختان بسیار سر به فلک کشیده پوشیده شده که شهر را در برگرفته بود ما در محوطه بزرگی جلو یک ساختمان بسیار وسیع فرود آمدیم تعدادی افراد با لباس های کاملاً متفاوت با مردم آلفا خیلی منظم ایستاده بودند یک فردی که چند نفر او را همراهی می کردند به سوی ما آمد و به همه ما خوشامد گفت سپس به اتفاق داخل ساختمان شده وارد یک سالن بسیار بزرگ شدیم، میز کنفرانسی که حدود سی صندلی اطراف آن بود توسط خانمی که معلوم بود مدیر سالن هست دعوت به نشستن شدیم، این سالن سقف بسیار بلندی به صورت هلال داشت که نقش هایی منظم درون آن طراحی شده بود سپس سه زن و دو مرد وارد شده و خود را از مدیران سیاره جهت مذاکره معرفی نموده و سر میز که پنج صندلی داشت نشستند، آن ها هیکلی درشت اندام اما قدشان کوتاه تر از ما بود همگی کت هایی به رنگ آبی تیره تنشان بود که تا نزدیک زانو بلندی آن ها بود ولی بدون یقه. خیلی خوش تیپ و خوش لباس بودند.

همگی به هم معرفی شدیم اما اسامی آن ها خیلی عجیب بود که من قادر به نوشتن آن نیستم سپس گفتند ما پنج نفر مهمان از یک سیاره به نام (گاما اس کا) داریم که از تمدنی بسیار کهن برخوردار هستند که در کهکشان آندرومدا قرار گرفته و اکنون وارد خواهند شد.

ناگاه یک نوری که از کف سمت راست سالن که تا هلال سقف ادامه داشت و سپس در سمت چپ به کف سالن رسیده بود روشن شد، داخل آن نور پنج نفر، سه زن و دو مرد ظاهر شدند و به طرف ما آمدند همگی از جا بلند شده ادای احترام کردیم، آن ها خیلی خوش لباس بوده و معلوم بود که مسن هستند و از چهره های زیبایی برخوردار بودند سپس آن ها تک تک با اسامی معرفی شدند که من نمی توانم بنویسم، معرفی این طور شروع شد، مهمانان ما از سیاره (گاما اس کا) واقع در کهکشان آندرومدا که ده ها هزار سال از تمدن و پیشرفت آن ها می گذرد سپس همگی نشستیم.

صفحات کتاب :
180
کنگره :
‫‬‭PIR8341
دیویی :
‫‭8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
8767091
شابک :
978-622-292-643-4
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه از صفر تا مردمان دیگر