امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چهل داستان از زائران امام زمان(عج)

کتاب چهل داستان از زائران امام زمان(عج) اثر علی اکبر ورمزیاری توسط انتشارات میراث ماندگار منتشر شده است. این کتاب مجموعه‌ای از روایت‌های خواندنی و تأثیرگذار است که شما را به جلوه‌ای تازه از معجزات امام زمان (عج) آشنا می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند از ویژگی‌های ایشان بهره بیشتری ببرید و لذت حضورشان را بیش از قبل درک کنید. 

گزیده کتاب چهل داستان از زائران امام زمان(عج)

شیخ محمد حسن مازندرانی حائری نقل می‌کند: بعد از ازدواج، مبتلا به سلّ شدم. مرضم شدّت گرفت. بسیار ضعیف و ناتوان شدم. بیرون رفتن از خانه، دیگر برایم ممکن نبود. تنها کاری که انجام می‌دادم این بود که، به هر زحمتی شده، عصرها روزی یک بار، به حرم مطهر امام‌حسین(ع) مشرّف می‌شدم. به علت شدّت ضعف فوراً برمی‌گشتم. به پشت‌بام منزل می‌رفتم. در آن‌جا رختخوابی برایم آماده کرده بودند. دراز می‌کشیدم و استراحت می‌کردم.

یک‌روز از حرم مطهر برگشتم. طبق عادت، به پشت‌بام رفتم. در رخت‌خواب دراز کشیدم تا کمی استراحت کنم. ناگهان سیّدی به بالای پشت‌بام آمد. تعجب‌کردم. خواستم به احترام ایشان از جای خود بلند شوم و به خانواده اطلاع دهم.

با دست اشاره‌ نمودند که ساکن و ساکت باش. بر بالینم نشستند. دست مبارکشان را بر پیشانی‌ام کشیدند. فرمودند: «حال تو چگونه است؟»

سپس فرمودند: «بر تو باد به مواظبت قرائت قرآن!» به سرعت کسالتم بر‌طرف شد. سالم و سرحال شدم. آن سیّد در یک چشم برهم زدن، از نگاهم پنهان شد.

صفحات کتاب :
168
کنگره :
BP51/35‏‫‭/و4چ9 1396
دیویی :
297/959
کتابشناسی ملی :
4661862
شابک :
978-964-7884-57-0
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه چهل داستان از زائران امام زمان(عج)