امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رویاهای قدرتمند، زندگی قدرتمند

کتاب رویاهای قدرتمند، زندگی قدرتمند نوشته نیلوفر زمانی زاده توسط انتشارات نسل روشن منتشر شده است. اگر به شما بگویند خودت را توصیف کن، چه می‌گویید؟ یا اگر از شما بپرسند چطور آدمی هستید، پاسخ شما چیست؟

مطمئناً صحبت را با توضیح در مورد خصوصیات اخلاقی خود شروع می‌کنید، اما نکتۀ قابل توجه این است که آیا به راستی شما همان کسی هستید که به دیگران نشان می‌دهید؟

گزیده کتاب رویاهای قدرتمند، زندگی قدرتمند

 اکنون شما دیگر خود را می‌شناسید و کاملاً به نقاط قوت و ضعف‌تان واقف هستید، خود را همان‌گونه که هستید بپذیرید. این نقاب و بزک دورویی را از چهره‌تان کنار بزنید و خودتان باشید. تلاش کنید به نسخۀ بهتری از خود دست یابید؛ زشت هستید، زیبا هستید، چاق یا لاغر هستید، مهم نیست! زیرا مفاهیم زشتی و زیبایی در طول دور‌‌ان‌ها تغییر کرده‌‌اند و باز هم تغییر ‌‌می‌کنند. این جمله را به‌خاطر داشته باشید، شما بدنتان نیستید، شما در بدنتان زندگی ‌‌می‌کنید؛ شما روحی معنوی هستید.

 معیار برتری انسان‌ها به ویژگی‌های ظاهری نیست، بلکه به زیبایی روح ‌‌آن‌هاست؛ پس درون‌تان را زیبا کنید، نقاب‌ها را کنار بزنید و صادق باشید، دروغ نگویید، قضاوت نکنید، نفرت نورزید، روح‌تان را با رفتارهای پست غبارآلود نکنید؛ نسخۀ حقیقی‌تان را به دنیا نشان دهید و مطمئن باشید این‌گونه دنیا جای بهتری خواهد بود.

صفحات کتاب :
118
کنگره :
‏‫‭BF637
دیویی :
‏‫‭158/1
کتابشناسی ملی :
7629674
شابک :
978-622-247-644-1
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه رویاهای قدرتمند، زندگی قدرتمند