نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تبلیغات و برند

کتاب تبلیغات و برند نوشته احمد عسکری توسط انتشارات نظری منتشر شده است. این کتاب به منظور آشنایی بیشتر علاقه‌مندان به مباحث تخصصی تبلیغات و برند نوشته شده است. این کتاب هشت فصل دارد.

 در فصل اول به این موضوع پرداخته شده که تبلیغات چه کاری انجام می‌دهد و چگونه، در فصل دوم بازاریابی الکترونیکی تشریح شده است و در فصل سوم به تبلیغات اینترنتی و چند و چون ان پرداخته شده است، در فصل چهارم انواع استراتژی‌های تبلیغ اینترنتی معرفی شده‌اند، فصل پنجم به مدل کسب و کار الکترونیکی اختصاص دارد ، فصل ششم برند و برندسازی را توضیح داده است، فصل هفتم عوامل ارتقای برند را برشمرده است و فصل هشتم کتاب تبلیغات و برند وفاداری به برند را تشریح کرده است.

گزیده کتاب تبلیغات و برند

شمایل قرار گرفته در چهار چوب گزینه‌ها می‌تواند شامل تاریخچه، راهنمایی و از همه مهم‌تر ایجاد بخشی تحت عنوان سؤالات تکراری باشد. سؤالات متداول ابهاماتی هستند که بیشتر قریب به اتفاق مشتریان با آن مواجهند و در تعامل با وب سایت شرکت از آن گله‌مند هستند. اما برخی از سؤالات ممکن است برای مشتریان پیش آید که در این قسمت گنجانده نشده باشد.

در این حالت، روال پاسخگویی به ایمیل مشتری 12 ساعت پس از دریافت ایمیل مربوط می‌باشد که برای جلب رضایت مشتری باید سریع‌تر صورت پذیرد. همچنین برای آشنایی بیشتر مشتری با فرآیند کسب و کار شرکت بخشی باید در این رابطه در نظر گرفته شود. این بخش اصطلاحات تحت عنوان آشنایی با ما مرسوم است. تبلیغ کننده باید در وب سایت خود یک محل تبادل نظر با کاربر ایجاد نماید که از طریق آن مشتریان بتوانند تجربیات خود را در رابطه با مصرف محصول توصیف کنند. مطالعه‌ای در سال 1996 توسط خانم تامسون صورت پذیرفت که نشان داد مشتریان آنی تمایل بالایی برای بحث و تبادل نظر با صاحبان وب سایت‌ها درباره محصول یا خدمت دارند.

صفحات کتاب :
160
کنگره :
HF5823‫‬‮‭/ع5ت2 1397
دیویی :
659/1
کتابشناسی ملی :
4986557
شابک :
978-600-289-856-2‬‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه تبلیغات و برند