امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در اسارت تو

کتاب در اسارت تو، رمانی ایرانی به قلم فروغ سیکاری است. این اثر توسط انتشارات نسل روشن منتشر شده است. انسان مثال گیاهی است که خشک شده و از بین می‌رود و تمام زیبایی‌های انسان نیز همچون گلی است که پژمرده می‌شود. آری؛ گیاه خشک و پژمرده می‌شود و انسان نیز مانند گیاه از بین می‌رود اما تنها کلام، افکار و آثار او باقی می‌ماند.

انتشارات نسل روشن در تلاش است تا با ایجاد یک بستر مناسب در حمایت از مولفان و همچنین ماندگاری ایده‌ها، آثار و افکار آن‌ها و با انتشار کتابی ارزشمند که از سطح علمی مطلوبی برخوردار باشد به وظیفه‌ی انسانی و اعتقادی خویش عمل کند تا بتواند اثری سازنده را به عنوان میراثی ناچیز برای نسل روشن باقی گذارد.

گزیده کتاب در اسارت تو

دستانم رو بالا کشیدم و با خمیازه ای از تخت پایین آمدم خواستم در اتاقم را باز کنم که یک دفعه نگاهم به پنجره ی اتاقم افتاد سریع سرم را برگرداندم اما دلم فرمان دیگری می داد. ناخودآگاه به سمت پنجره رفتم و آرام بازش کردم اولین چیزی که دیدم لانه ی کبوتری ساخته شده روی شاخه های درخت بود. گویی آن درخت پیر هم با دیدن آن زن رنگ و رویی گرفته و سرزنده تر شده بود.

 همین طور به درخت و لانه ی کبوتر خیره شده بودم که یک دفعه صدای قهقهه ای را شنیدم سرم را به سمت صدا چرخاندم و باز هم آن زن را دیدم که لب حوض نشسته بود و با دستانش آب داخل حوض را به این طرف و آن طرف هدایت می کرد و آرام می خندید.

صفحات کتاب :
605
کنگره :
‫‬‮‭PIR8348‬‬
دیویی :
‫‭8‮فا‬3/62‬‬
کتابشناسی ملی :
7442863
شابک :
978-622-247-527-7
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه در اسارت تو