دانلود و خرید کتاب چشم لطفا ممنون

آموزش کلمات و جملات مودبانه به کودکان

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,000
خرید چاپی
120,000
10%
ت 108,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چشم لطفا ممنون

کتاب چشم لطفا ممنون از غلامرضا حیدری ابهری با بیان داستان های کوتاه سعی دارد کلمات مودبانه را به بچه ها بیاموزد. این کتاب در انتشارات جمال منتشر شده است.

 

 

درباره کتاب چشم لطفا ممنون

ارتباط کلامی درست با دیگران، مهمترین مهارت در روابط اجتماعی است. کسانی که از این مهارت محرومند، با مشکلات بسیاری در جامعه روبه رو می شوند و گرمای اُنس و اُلفت با مردم را هرگز حس نمی کنند و در زندگی، توفیقات چندانی به دست نمی آورند.

انتخاب واژه ها و جمله های مؤدّبانه هنگام گفتگو، کلیدی ترین ابزار تعامل سازنده در اجتماع است. موفّقیت در معاشرت با مردم، جز با استفاده از این واژه ها و جمله ها به دست نمی آید.
بهترین زمان فراگیری مهارت های ارتباطی، به ویژه مهارت گفتگوی مؤدّبانه، دوران کودکی است. ازاین رو والدین و مربّیان، هرگز نباید آموزش این مهارت را به دورانهای بعد موکول نمایند.

کتاب چشم، لطفاً، ممنون فرصتی فراهم آورده تا گوش و چشم و زبان کودکان با عبارات و کلمات مؤدّبانه خو بگیرند و این واژه ها و جمله ها، به راحتی در گفتگوهای روزمرّه ی آنان وارد شوند.

کتاب حاضر به شکل یک سرگرمی و بازی طرّاحی شده تا کودکان از آن لذّت ببرند. پدر و مادر، باید متن های کتاب را برای کودکان خود بخوانند و کشف نقاط خالی را به فرزند خود بسپارند.
بهتر است مطالعه ی کتاب به شکل یک بازی دو نفره پیش برود. البته برای انس کودک با عبارات مؤدّبانه، این بازی دو نفره باید بارها تکرار گردد.

 

کتاب چشم لطفا ممنون

 

بخشی از متن کتاب چشم لطفا ممنون

««سفینه خان»» که از فضا برگشت، دوستش ««سفینه جان»» به دیدن او رفت و گفت: سلام سفینه خان! رسیدن .......

سفینه خان: سلام، سلامت باشی.

سفینه جان: خدا را شکر سفر ....... گذشت؟

 

کتاب مناسب چه کسانی است؟

 از مهمترین دغدغه های پدر و مادرها برای کودکانشان،ارتباط کلامی درست با دیگران و انتخاب واژه ها و جمله های مؤدبانه است.
در کتاب چشم لطفا ممنون 50تصویر با 50 متن وجود دارد که به شکل بازی و سرگرمی طراحی شده است که فضای کتاب را برای یادگیری جذاب توسط کودک آماده کرده است.

 

دانلود و خرید کتاب چشم لطفا ممنون (pdf و چاپی)

کتاب چشم لطفا ممنون در دو نسخه pdf و چاپی جهت دانلود و خرید کتاب در فروشگاه اینترنتی فراکتاب فراهم شده است، شما می‌توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن برای تهیه کتاب اقدام کنید.

صفحات کتاب :
107
دیویی :
دا305/231
کتابشناسی ملی :
5751065
شابک :
978-964-202-781-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه چشم لطفا ممنون