کتاب راستی دردهایم کو؟ (چاپی و pdf)

روایتی از زندگی شهید مدافع حرم عباس دانشگر

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
خرید چاپی
85,000
10%
ت 76,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راستی دردهایم کو؟

کتاب راستی دردهایم کو؟ اثر محسن حسن زاده توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. این اثر روایتی است از حیات عباس، که از زبان خود او بیان می شود.

این قلم کوشیده است که از زبان دست نوشته ها و گفتار عباس بهره بگیرد، به مقصود و احوالات او نزدیک شود و پاره های به هم پیوسته ی خرده روایت های مربوط به او را به هم قفل و زنجیر کند. بر این اساس، تمام آنچه که می خوانید، روایت هایی کاملاً منطبق با واقعیت است.

آنچه در کتاب راستی دردهایم کو؟ خواهید خواند حاصل کوشش خستگی‌ناپذیر پدر بزرگوار شهید است که مهربانانه این قلم را در همراهی برای نوشتن از عباس، یاری دادند.

بخشی از متن کتاب راستی دردهایم کو؟

توی درگیری ها مدام لباس هایمان از خاک پر می شود. تنی به آب می زنم. حسین که مرا دیده، می گوید: «غسل شهادت هم کردی دیگه؟ » می گویم: «چه کنیم. برای همین راه اومدیم. » می خندد. صحبت مان که تمام می شود، می روم که لباس هایم را بشویم. این روزها بیشتر لباس مشکی محرمم را تن کرده ام. توی مقر یک ماشین لباسشویی داریم و گه گاه با آن لباس هایمان را می شوییم.

یکی از بچه ها که دیده می خواهم لباس مشکی ام را بشویم، لباسش را می دهد دستم و می گوید: «کمیل، این رو بنداز توی ماشین!» لباسش را می اندازم توی ماشین. لباس مشکی ام را با دست می شویم. نگرانم که رنگ پس بدهد و لباس بچه ها را خراب کند و مدیونشان بشوم. لباسم را که می شویم، پشت بیسیم اعلام می کنند که توی خط کمک می خواهند. فرصت نشده لباس را پهن کنم. می روم خط.

کنگره :
‏‫‭BP52/66‭‬‬
دیویی :
297/998
کتابشناسی ملی :
8477533
شابک :
‏‫‭978-622-285-090-6‬‬
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
136

کتاب های مشابه راستی دردهایم کو؟