امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
خرید چاپی
49,000
15%
ت 41,650
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رازهای دنیای نویسندگان

کتاب رازهای دنیای نویسندگان، پنجره ای را به سوی جزئیات زندگی و عادات روزمره نویسندگان باز می کند تا کودکان و نوجوانان علاقمند به نویسنده ها و نویسندگی با دنیای اسرارآمیز نوشتن آشنایی بیشتری پیدا کنند.

هدف اصلی کتاب رازهای دنیای نویسندگان کمک به کودکان و نوجوانانی است که به نوشتن علاقه دارند و نویسنده شدن را در رویاها و اهداف زندگی خود را دارند.

گزیده کتاب رازهای دنیای نویسندگان

در چه سنی نویسنده شویم خوب است؟

سن خاصی را نمی توان برای نویسنده شدن مشخص کرد. ممکن است فردی در کودکی یا نوجوانی کتابی فوق العاده بنویسد و فرد دیگری در میان سالی. این مسئله به چیز های زیادی بستگی دارد. نویسنده شدن به سن و تحصیلات خاصی نیاز ندارد؛ هنری است که با تمرین و تکرار به تکامل می رسد؛ البته احتمال دارد هر نویسنده با بالاتر رفتن سنش کارهای بهتر و زیباتری بنویسد. در دنیا بهترین کتاب ها بین بیست تا چهل سالگی نوشته شده است. ناگفته نماند که پختگی و سلامت جسم هم در نوشتن بی تأثیر نیست.

نویسنده ها چه رنگ هایی را دوست دارند؟

نویسنده ها مثل همه مردم هستند. نمی توان گفت همه آنها به یک رنگ خاص علاقه دارند. بعضی از آن ها از رنگ سبز خوششان می آید، بعضی از زرد و بعضی از آبی و ... . همه ی رنگ ها زیبا هستند و نویسندگان در انتخاب این زیبایی ها با هم متفاوت اند. خود من رنگ سبز را از همه بیشتر دوست دارم. این رنگ به من خیلی انرژی مثبت می دهد؛ احساس می کنم روح نوشته هایم از سبزی طبیعت گرفته شده است.

آیا همه نویسندگان احساساتی هستند؟

نویسنده ها صحنه ها را بهتر از دیگران می بینند و آنها را با کلمات به تصویر می کشند؛ بنابراین اگر به اندازه کافی احساساتی نباشند، قدرت قلمشان کم می شود. احساس و داشتن درک بالا از محیط اطراف، باعث می شود آنان خوب بنویسند و با حس بهتر مسائل را درک کنند. گاهی هم پیش می آید که نویسنده ای احساساتی نباشد و فقط نوشته های خبری و علمی را بنویسد؛ ولی بیشتر نویسندگان احساساتی هستند و درک خاصی از محیط اطراف دارند.

صفحات کتاب :
88
کنگره :
‫‬‮‭/PN151‬‏ع2ر2
دیویی :
‏‫‮‭‭808/02‬
کتابشناسی ملی :
5342898
شابک :
978-964-202-591-6
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه رازهای دنیای نویسندگان