کتاب کتابچه تمرین ژرفای زن بودن pdf

راهکارهای عملی جهت دستیابی به زنانگی گمشده

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتابچه تمرین ژرفای زن بودن

کتابچه تمرین ژرفای زن بودن بدین منظور نوشته شده که شما را در مراحل مختلف سفر قهرمانی زن هدایت کند. کار این کتاب خیلی شبیه به کارگاه های آموزشی است که با زنان در تمام سنین, از سیزده ساله تا هشتادوشش ساله, در سرتاسر آمریکای شمالی برگزار کرده ام. کتابچه تمرین ژرفای زن بودن را می توانید با گروهی از زنان یا در تنهایی خود استفاده کنید. ما با هم تک تک مراحل سفر را بررسی خواهیم کرد و به آن دسته از افسانه ها و قصه های پریان که به این مراحل مربوط می شوند نگاهی خواهیم انداخت.

فصل های کتابچه تمرین ژرفای زن بودن شامل پرسش هایی هستند که شما به عنوان یک زن در رابطه با رشد خود می توانید به آن ها پاسخ دهید; همچنین تخیل فعال, تمرین های نوشتنی و کارهای هنری را دربر می گیرند که شفافیت و درک بیشتری را با سفر شما همراه می سازند.

گزیده کتابچه تمرین ژرفای زن بودن

سفر قهرمانی زن از مبارزه دختر برای جدایی از زنانگی خود آغاز می شود; همان زنانگی ای که به لحاظ جسمی و نیز روانی با مادر او و با کهن الگوی مادر یکی شمرده شده است. کهن الگو, الگوی ذاتی تصاویر, عقاید و غرایزی است که بسیار شبیه به یک مغناطیس مخفی کار می کنند; ما عملا نمی توانیم الگوهای نهفته را ببینیم, اما در اثر انرژی آن ها پیش می رویم.

صفحات کتاب :
323
کنگره :
HQ1206
دیویی :
305/42
کتابشناسی ملی :
6125776
شابک :
978-600-91205-8-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه کتابچه تمرین ژرفای زن بودن