امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 28,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
252,000
9%
ت 229,320
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم

 کتاب چگونه در موقعیت انتخاب درست داشته باشیم، با ارائه مطالب و تکنیک‌های کاربردی به شما کمک می‌کند تا با خود رو راست و صادق باشید و به ندای درون گوش فرا دهید، اعتماد به خود را بیاموزید و برای خود ارزش قائل شوید.

نویسنده در کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم به شما یاد می‌دهد که به ندای درونی خود اعتماد کنید. در اینجا منظور از خود، یعنی کلیت وجودتان، یعنی بخش‌های خوب و بد را باهم در نظر بگیرید. هنگامی که شما در مواجهه با حقیقت خود طفره می‌روید ناچار می‌شوید تا به کم هم راضی نشوید و با هر مشکلی مدارا کنید.


گزیده کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم

سومین و قدرتمندترین شیوه‌ای که کائنات از طریق آن می‌کوشد ما را بیدار سازد، بدن ماست - بدن ما پیام‌آوری است که نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم. بدن همواره در مورد این که چگونه زندگی خود را مدیریت می‌کنیم و درس‌هایی که لازم است بیاموزیم، به ما بازخورد می‌دهد. او همیشه به ما می‌گوید که آیا به اندازۀ کافی از زندگیمان مراقبت کرده‌ایم و چگونه این کار را انجام داده‌ایم؛ ولی ما تمایل داریم که پیام‌های او را نادیده بگیریم.
من بسیاری از افراد را دیده‌ام که از بدن خود مراقبت نمی‌کنند. آن‌ها بیش از حد کار می‌کنند، استرس زیادی به بدن وارد می‌سازند، خوب غذا نمی‌خورند و خوب نمی‌خوابند یا به هر شکلی از تعادل خارج می‌شوند. بدن آن‌ها در تلاش است تا به آن‌ها بگوید که اوضاعش خوب نیست و نیاز به رسیدگی دارد - آن‌ها سرما می‌خورند، سر درد دارند، طی جلسه کنفرانس تلفنی خوابشان می‌گیرد یا وقتی با عجله به سمت ماشین خود می‌روند سکندری خورده و به زمین می‌افتند. با وجود این شرایط ما باز هم به بدن گوش نداده و با همان شیوۀ سابق به زندگی ادامه می‌دهیم. بدن به تلاش خود ادامه می‌دهد - ممکن است سرماخوردگی به آنفلوآنزا و سردرد به میگرن تبدیل شده و به زمین افتادن بعدی به شکستگی استخوان منجر گردد، و ما باز هم گوش نمی‌دهیم! انگار که کائنات به در می‌کوبد و می‌کوبد و وقتی ما به نشنیدن این بانگ و فریاد ادامه می‌دهیم، چاره‌ای ندارد مگر این که کاری کند تا توجه ما را جلب نماید - کاری که گاهی اوقات فاجعه‌بار است. او چاره‌ای ندارد مگر این که این در را بشکند.

صفحات کتاب :
364
کنگره :
BF697/5
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5840702
شابک :
978-622-6014-07-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم