کتاب ژرفای زن بودن (صوتی و pdf)

چرا زنان موفق با وجود موفقیت های اجتماعی فراوان احساس رضایت نمی کنند؟

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

کتاب ژرفای زن بودن، چرا زنان موفق با وجود موفقیت های اجتماعی فراوان احساس رضایت نمی کنند؟ به نویسندگی مورین مورداک و ترجمه سیمین موحد می باشد و توسط بنیاد فرهنگ زندگی، چاپ شده است.

معرفی کتاب ژرفای زن بودن

کتاب ژرفای زن بودن نوشته مورین مورداک، الگویی که برای سفر قهرمانی زن در کتاب ژرفای زن بودن آورده شده است تاحدی از الگوی سفر جستجوگرانه و قهرمانانه کمپبل گرفته شده است. اما زبان و مراحل آن ویژه زنان است و الگوی ظاهری آن خیلی زنانه به‌نظر می‌رسد.به عقیده مورداک سفر زن قهرمان از مرحله جدایی از بخش مردانه یعنی جدایی از ارزش‌های سنتی زن بودن مانند خانه‌داری، مادری و وابسته بودن شروع می‌شود و پس از همانند‌سازی با بخش مردانه، روبه‌رو شدن با دشواری‌های این سفر و کسب موفقیت، بار دیگر نیازمند بازگشت به بخش زنانه خود است و بالاخره به یکپارچه کردن بخش زنانه و مردانه خود می‌پردازد، دوگانگی را پشت سر گذاشته و به تمامیت وجود خود دست می‌یابد.

خلاصه کتاب ژرفای زن بودن 

وظایف ما به ‌عنوان زن جنگیدن و رقابت با مردان نیست بلکه کار ما زندگی کردن به عنوان زن و لذت بردن از کل وجود در جهان است. زنان به دلیل باور حقارت بیشتر از مردان به تأیید نیاز دارند. زنان به هیچ عنوان نمی‌توانند مرد باشند و زنانی که تلاش می‌کنند ب اندازه مردان باشند فقط به خود آسیب می‌زنند. سفر قهرمانی زن‌ها سفر ترسوها نیست بلکه برای حفر اعماق وجود، به شهامتی عظیم نیاز است. اولین مرد زندگی یک دختر پدرش است و ابراز علاقه او برای رشد جنسی دختر بسیار مهم است. بعضی از زن‌ها به خودشان می‌بالند که می‌توانند مانند مردان فکر کنند، با آن‌ها به رقابت بپردازند و آن‌ها را شکست دهند. این زن‌ها قهرمان می‌شوند ولی حس می‌کنند کاری که کرده‌اند هرگز کافی و بس نیست.

 بسیاری از زن‌ها با به مرد شبیه شدن یا موردعلاقه واقع شدن مردان به دنبال قدرت و بزرگی هستند. زنان رابطه‌ای می‌خواهند که زنانه باشد. زنی که همیشه قهرمان و موفق بوده نمی‌تواند نه بگوید و می‌خواهد برای همه هر کاری که می‌تواند انجام دهد و علایق و نیازهای خودشان را برای محبت و مهربانی نادیده می‌گیرند. مسئولیت حفظ حیات در زن باشد یا در مرد، یکی از نکات مثبت زنانگی است. زنان برای این‌که بتوانند انسان‌های کامل و بزرگی باشند به تیزبینی، خرد و فکر زنانه احتیاج دارند. زن قهرمان می‌تواند با دوست داشتن دنیا ک از دوست داشتن خود آغاز می‌شود دنیا را نورانی کند. زنان باید به کارهایی ک باب میلشان و دلخواهشان نیست نه بگویند حتی اگر باعث از دست دادن تأیید و تحسینشان است. زنان قبل از به دست آوردن کمال باید استقلال و اقتدار پیدا کنند.

گزیده کتاب ژرفای زن بودن

دختربچه‌ها خیلی زود یاد می‌گیرند که برای جلب تأیید و تحسین پدر، باید چه بازی‌هایی انجام دهند. آن‌ها ممکن است خود را باهوش، زیرک، محجوب و اغواگر نشان دهند. اولین مردی که دختر به او ابراز علاقه می‌کند پدر اوست. پاسخی که پدر به ابراز علاقۀ او می‌دهد برای رشد جنسی دختر بسیار حیاتی است. گرما، بازیگوشی و عشق پدر برای رشد جنسی سالم دختر بسیار مهم است. در غیر این صورت اولین دلبستگی یعنی مادر، همچنان موضوع عشق اولیه و اصلی او باقی می‌ماند. از سوی دیگر سلطه‌جویی، تملک‌طلبی و انتقاد پدر از دختر می‌تواند در آینده، رشد جنسی و علاقه دختر را به جنس مخالف مخدوش یا نابود سازد.

پدری که نقش طبیعی خود را به عنوان حامی جنسیت دختر جوان خود نادیده می‌گیرد، بیشتر به روحیه دختر آزار می‌رساند و به علت نیاز به سلطۀ مذکر، رشد جنسی عادی دختر را از طریق معاشرت با محارم متوقف می‌کند. چنین دختری باید بقیۀ عمر خود را صرف باز پس‌گیری جنسیت خود کند و این واقعیت را که به ‌عنوان زن از حقوقی برخوردار است درک نماید.

دانلود رایگان کتاب ژرفای زن بودن pdf 

دانلود رایگان کتاب ژرفای زن بودن، در فراکتاب موجود نمی باشد زیرا انتشار رایگان کتاب باعث تضییع حق ناشر می شود. ولی این کتاب به 3 صورت چاپی، صوتی و الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

دانلود رایگان کتاب صوتی ژرفای زن بودن

دانلود رایگان کتاب صوتی ژرفای زن بودن، در فراکتاب موجود نمی باشد ولی این کتاب بصورت الکترونیکی و صوتی در فراکتاب موجود می باشد.

قیمت کتاب ژرفای زن بودن

شما می توانید کتاب ژرفای زن بودن، را با قیمت مناسب در فراکتاب بصورت صوتی و الکترونیکی دریافت کنید.

پادکست ژرفای زن بودن

دانلود کتاب صوتی ژرفای زن بودن، در فراکتاب موجود می باشد. شما می توانید این کتاب را بصورت الکترونیکی و صوتی از فراکتاب دانلود کنید.

خرید کتاب ژرفای زن بودن

 برای خرید ژرفای زن بودن، بصورت الکترونیکی و صوتی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و پس از دانلود، آن را در خود اپلیکیشن مطالعه کنید و یا گوش دهید.

خرید کتاب ژرفای زن بودن

مشخصات کتاب ژرفای زن بودن در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: بنیاد فرهنگ زندگی
نویسنده: مورین مورداک
مترجم:
سیمین موحد
گوینده: فریبا رمضان پور
تعداد صفحه: 323
موضوع: چرا زنان موفق با وجود موفقیت های اجتماعی فراوان احساس رضایت نمی کنند؟
قالب: pdf و صوتی

 

صفحات کتاب :
323
کنگره :
HQ1206
دیویی :
305/42
کتابشناسی ملی :
6125776
شابک :
978-600-91205-8-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه ژرفای زن بودن