کتاب انواع عشق pdf

شیوه ای عمیق، دقیق و کاربردی همراه با آزمون تشخیص فرد مناسب شما

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب انواع عشق

 کتاب انواع عشق بر اساس تئوری روانکاو شهیر، کارل گوستاو یونگ، نوشته شده است. کتاب انواع عشق به زبانی ساده و جذاب به سوالات مهم شما در مورد رابطه، پاسخ می‌دهد. آیا فردی که هم اکنون می‌شناسم فردی مناسب و سازگار با من است؟ کدام‌ یک از انواع عشق، رابطه‌ای طولانی مدت عاطفی را برای من تأمین می‌کند؟ با چه سوالات ساده یا مشاهدات رفتار روزمره شخص مقابلم می‌توانم به شناخت عمیق‌تری از او دست پیدا کنم؟ 

اگر با شیوه‌های غلط رفتاری به رابطه‌ام آسیب زده‌ام چه مسیری را باید بروم تا فضا را اصلاح کنم و دوباره رابطه را سامان دهم؟ در اولین ملاقات با کسی که مناسب من است از چه باید سخن بگویم تا تأثیر مناسبی بگذارم؟ چه رفتارهایی را بهتر است کنار بگذارم تا تدوام ارتباط‌مان تهدید نشود؟ انواع عشق کتابی است که شما برای رهایی از سردرگمی‌های‌ تان در انتخاب همسر و شریک عاطفی تان به آن نیاز دارید

گزیده کتاب انواع عشق

کتاب هایی درباره ی موضوع هایی پیدا کنید که حکیم تان اطلاعات اندکی درباره اش دارد. این کتاب ها را برای او بخوانید یا از او بخواهید این کتاب ها را برای تان بخواند. البته لازم است که خودتان هم به این موضوع ها علاقه مند باشید. 

ممکن است حتی از حکیم تان بخواهید برای طبقه بندی افراد و شناختن انواع عشق شان راهی دیگر به جز شیوه ی مکتب یونگ به شما معرفی کند! شاید این پیشنهادها در ابتدا به نظرتان مکانیکی و غیراحساسی به نظر برسد، اما این ها همگی موضوعاتی است که حکیم تان را به وجد می آورد. اگر به این شکل او را به چالش وادارید و سر ذوق بیاورید، محبت و علاقه اش را  جذب می کنید. 


سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
224
کنگره :
BF698/3‏‫‭/آ8‮الف‬8 1397
دیویی :
155/264
کتابشناسی ملی :
2‎1‎5‎5‎3‎7‎4
شابک :
978-600-91205-6-7

کتاب های مشابه انواع عشق