کتاب نگاهی اجمالی به فعالیت مذهبی در فضای مجازی pdf

اصول و روش ها، بایدها و نبایدهای پاسخ به شبهات با رویکردی به شبکه های مجازی به خصوص تلگرام

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نگاهی اجمالی به فعالیت مذهبی در فضای مجازی

محمد گوگانی در کتاب نگاهی اجمالی به فعالیت‌های مذهبی در فضای مجازی اصول و روش‌ها، بایدها و نبایدهای پاسخ به شبهات در شبکه‌های مجازی به خصوص تلگرام را تشریح کرده است.

امروزه در فضاهای مجازی شاهد فعالیت‌ گروه‌ها مختلف با خط مشی‌ها و اعتقادات و گرایش‌های گوناگون هستیم. در کنار این دنیای هزار رنگ و فعالیت‌های مختلف مفید و مخرب، فعالیت‌های مذهبی هم در جریان‌اند. شاید حساسیت این‌گونه فعالیت‌ها بسیار بیشتر از فعالیت‌های دیگر باشد چون با اعتقادات و باورهای یک جامعه در ارتباطند و هرگونه اطلاعات مخرب، انحرافی و شبه‌ناک پیامدهای سخت ناگواری دارد. موانع انگیزشی فعالیت در فضای مجازی، شرایط امر به معروف و نهی از منکر، خاستگاه‌های فکری دشمنان، پرتکرارترین شبهات در تلگرام، انواع پیام‌های مذهبی، چند قاعده ساده در پیام‌های مذهبی و پیام‌های ممنوعه سرفصل‌های این کتاب‌اند.

گزیده کتاب نگاهی اجمالی به فعالیت مذهبی در فضای مجازی

امروزه با تغییرات سریع تکنولوژِی، نوع تعاملات بشری و سبک ارتباط انسان ها تفاوت های فاحشی نسبت به قبل پیدا کرده است. حتی در کوچکترین فعالیت های رایج و بدیهی چند هزار ساله بشر مثل خرید و گفتگو نیز در سایه تکنولوژی شرایطی ایجاد شده است که تا صدسال قبل، کمتر کسی تصور چنین نوعی از مراوات را داشت. امر دین از این موضوع برکنار نمانده  است و در تمام فعالیت های مذهبی شاهد کنش های نوینی در جامعه هستیم.

شابک :
978-600-5637-55-7
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
120
کنگره :
‏‫‬‭BL37‏‫‬‭/گ9ن8 1395
دیویی :
‏‫‬‭200/28544678
کتابشناسی ملی :
4511874

کتاب های مشابه نگاهی اجمالی به فعالیت مذهبی در فضای مجازی