امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است

کتاب بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است، خاطرات نسبتا حقیقی از جنی لاوسون با ترجمه سامان شهرکی توسط انتشارات خزه منتشر شده است. نویسنده در این‌ کتاب، همه‌ مصائب و مشکلاتش را با زبان طنز روایت کرده است. جنی لاوسون نویسنده کتاب بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است، از بیماری‌های جسمی و روحی مثل رماتیسم مفصلی، افسردگی، اضطراب، اختلال شخصیت دوری‌گزین و وسواس فکری‌عملی رنج می‌بُرده است اما  همه این دردها را با طنزی عمیق در می آمیزد تا لبخند بر لب مخاطب بیاورد.

جنی لاوسون که به خاطر شوخ طبعی و نگرش هیستریکش نسبت به زندگی شناخته شده است، میلیون ها نفر را وادار کرده است که عقل خود را زیر سوال ببرند. لاوسون برنده جایزه بهترین کتاب طنز سال برای این اثر و  فردی بسیار محبوب است.

گزیده کتاب بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است

همیشه با خودم حرف می‌زنم. سعی می‌کنم به خودم اطمینان بدم که به غیر از من افراد عادی زیادی هستن که دوست ندارن در عموم حرف بزنن. منم دوست ندارم در عموم حرف بزنم و ظاهر بشم. حتی اگر عادی بودم هم دوست نداشتم. همیشه حس می‌کنم از نظر حسی آدم آسیب‌پذیری هستم. مشکل من اونقدر اذیتم می‌کنه که حتی توی یه بقالی هم نمی‌دونم باید چی بگم. همیشه یا فقط سکوت می‌کنم و یا انقدر از چیزهای بی‌ربط حرف می‌زنم که طرف کلافه میشه.

صفحات کتاب :
311
کنگره :
PN4874
دیویی :
070/92
کتابشناسی ملی :
5883777
شابک :
978-622-6913-07-2
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است