کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید

دنباله ی رمان در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید

کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید نوشته‌ی میچ آلبوم، دنباله‌ی رمان برجسته پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید، به شمار می‌آید. داستانی خارق العاده و منحصر به فرد که از اهمیت زندگی و دنیای بعد از مرگ سخن می‌گوید و بیان می‌کند که هر پایانی، شروعی مجدد به دنبال دارد. این اثر در سال 2018 یکی از پرفروش ترین آثار نیویورک تایمز لقب گرفت.

پانزده سال پیش رمان پرفروش پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید به چاپ رسید و هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که میچ آلبوم زندگی شخصیت‌هایش را ادامه بدهد. حالا کتاب جدید به دیدار «ادی» مکانیک و سرباز کهنه‌کار جنگ با دختر جوانی به نام «آنی» می‌پردازد که زندگی او را در داستان قبلی نجات داده بود اما خودش نتوانسته بود از چنگال مرگ فرار کند.

در کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید شما داستانی عجیب، تأثیرگذار و زیبا را خواهید شنید؛ آنی دختربچه‌ای که در شهربازی جان سالم به در برد، مانند ادی به بهشت می‌رود و با مردی ملاقات می‌کند که روزی جانش را به خاطر او فدا کرده بود.

درواقع پس از مرگ ادی، زندگی این دختر بچه کاملاً متفاوت می‌شود و علاوه بر زخم‌های جسمی، روحش نیز آسیب‌دیده باقی می‌ماند. پس از سال‌ها و در گذر عمر آنی که حالا جوان شده، در بیمارستانی نزدیک محل سکونتش به عنوان پرستار مشغول به کار می‌شود اما در همان بیمارستان است که از این دنیا می‌رود؛ آن هم پس از یک تصادف دلخراش و کمتر از یک ماه مانده به تولد سی و یک سالگی‌اش. پس از سانحه، ماجرای رمان نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید به اوج خود می‌رسد و شما وارد یک سفر آسمانی و ملکوتی می‌شوید.

همان طور که گفته شد؛ رمان پیشین با نام پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید، زندگی مردی را به تصویر می‌کشد که دقیقاً در روز تولدش با فداکاری زیاد جان دختربچه‌ی کوچکی را نجات می‌دهد. اما خودش از دنیا می‌رود و در بهشت با پنج نفر که در مرگ و زندگی او تأثیرگذار بوده‌اند دیدار می‌کند. همین اتفاق موجب می‌شود تا او به زندگی‌اش از زاویه‌ای دیگر بنگرد. حال کتاب صوتی نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید به عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز روایتگر ادامه‌ی این داستان است.

گزیده کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید


عشق زمانی پیش می‌آید که کمتر از همیشه انتظارش را داری. عشق زمانی پیش می‌آید که بیشتر از همیشه به آن نیاز داری. عشق زمانی پیش می‌آید که پذیرای آن هستی یا دیگر نمی‌توانی انکارش کنی.

این‌ها عباراتی هستند که حقایق مختلفی از عشق را در خود گنجانده‌اند. اما حقیقت عشق برای آنی این بود که برای مدت طولانی نزدیک ده سال، او انتظار هیچ عشقی را نداشت و در ازایش هیچ عشقی هم دریافت نکرد. بعد از، از دست دادن مادر و فرزندش، آنی تقریباً از همه فاصله گرفت و خودش را در روزمرگی پرستاری غرق کرد.

هر روز یک لباس می‌پوشید. لباس فرم آبی و کتانی‌های خاکستری. همیشه از یک مسیر رانندگی می‌کرد. همان چای همیشگی را از همان کافه همیشگی می‌خرید و هر روز به بیمارانش رسیدگی می‌کرد. چارت‌هایشان را نگه می‌داشت. دکترهایشان را می‌شناخت.

از کار کردن در بخش اطفال اجتناب می‌کرد. خاطرات آنجا برایش زیادی دردناک بود اما با سالمندان خیلی خوب بود، آن‌ها را به حرف زدن ترغیب می‌کرد و آن‌ها نیز با کمال میل روده‌درازی می‌کردند. آنی فهمیده بود که گوش دادن به مریض‌های پیر، یک نوع درمان است. هم برای او و هم برای آن‌ها. علاقه‌ای حساب شده بود، نه آن‌قدر که به او لطمه بزند و حال لطمه ندیدن نیروی محرکه زندگی آنی بود. او شیفت اضافه برمی‌داشت. اجازه داده بود که کار شب و روزش را پر کند. به ندرت با کسی دم‌خور می‌شد.

صفحات کتاب :
156
کنگره :
‏‫‬‮‭PS3601 /ل2‏‫‬‮‭ن7 1397
دیویی :
‏‫‬‮‭813/54
کتابشناسی ملی :
5417554
شابک :
978-600-8392-79-8
سال نشر :
‏‫1397

کتاب های مشابه نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید