امتیاز
5 / 4.0
مشاهده نمونه
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,700
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند، یک اثر در مورد روانشناسی زنان است که نوشته شری آرگو بوده و یک راهنمای روابط برای زنانی است که بیش از حد مطیع هستند.

معرفی کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

عنوان و چیزی که در این کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند می خوانیم نشان می‌دهد که در ذهن بیشتر خانم‌ها چه چیزهایی می‌گذرد و به چه دلیلی به زبان آن‌ها جاری نمی‌شود. احتمالا همه‌ی خانم‌ها از اینکه جلوی همسرشان محتاج محبت به نظر برسند خجالت‌زده می‌شوند.

نویسنده کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

شری آرگاو نویسنده کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند که توسط پوراندخت رمدانی ترجمه شده است، به طرح این مطالب و سوالات می پردازد:

احتمالا همه‌ی خانم‌ها تجربه‌ی تعقیب شدن توسط مردان هوس باز را داشته‌اند. همه‌ی خانم‌ها می‌فهمند چه حسی دارد که از آن ها سوءاستفاده بشود. این مشکلات برای همه‌ی خانم‌ها وجود دارد، چه مجرد و چه متأهل. پس چرا مردان مجذوب زنان زیرک می‌شوند؟
یک تفاوت مهم میان معنای معمول کلمه زیرک با معنایی که در کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند مورد نظر است وجود دارد. قطعاً شخصیتی که مدّنظر شخص من است، زنی خشک و بی‌عاطفه و بی‌نیاز از دیگران نیست.

زن جذابی که من از آن صحبت می‌کنم یک زن بددهن یا روسپی که در فیلم‌ها نمایش داده می‌شود هم نیست. حتی یک منشی خودنما که همه در دفتر کارش از او متنفرند هم نیست.
زنی که دارم او را توصیف می‌کنم مهربان و قوی‌ست. او زیرک و ثابت‌قدم است. او سرزنده است و بی‌خیالِ تحرک و تلاش نمی‌شود، و هرگز دنباله‌روی مردان نیست. این زن به هیچ مردی اجازه نمی‌دهد حتی فکر کند می‌تواند روی او سلطه داشته باشد.

و هرگاه از خط قرمزی عبور کند، پای تصمیم خود می‌ایستد. علاوه بر آن، این زن قدرتِ این را دارد که زیر بار فشار و مشکلات کمر خم نکند و مستحکم بایستد.
درحالی‌که زن مطیع و شکننده آن‌قدر از خودگذشتگی می‌کند تا جانش به لبش برسد. زنی که افسار عقل و منطق را در دست دارد متوجه می‌شود که چه زمان نباید از خود مایه بگذارد و فقط عقب می‌کشد.

 

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند pdf

دانلود کتاب چرا مردان عاشق زنان ... می شوند pdf در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست و می‌توانید آن را به صورت آنلاین و یا آفلاین در نرم افزار مطالعه نمایید.

دانلود کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

دانلود کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند pdf در نسخه الکترونیک و دانلود کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک میشوند صوتی در فراکتاب و در نرم افزار ممکن شده است.

کتاب صوتی زنان زیرک

کتاب زنان زیرک صوتی به گویندگی سپیده فلاحی رحیم آبادی در فراکتاب منتشر شده است و شما می‌توانید آن را قبل از خرید به مدتی محدود رایگان بشنوید.

متن چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

 

متن کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

بخشی از متن کتاب زنان زیرک

کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند به تو خواهد گفت که مردان چه کارهایی را برایت انجام نمی‌دهند. آن ها هرگز نخواهند گفت «لطفاً آن‌قدر مطیع نباش و مدام نگو چشم»، «به هر کاری که از تو می‌خوام چشم نگو»، «تمام دنیای خودت رو حول محور من خلاصه نکن».
این کتاب گویای تمام چیزهایی‌ست که یک مرد در مقابل شریکش به زبان نمی‌آورد. کتاب به تو می‌گوید که اگر کمی اعتمادبه‌نفس داری، لازم است گاهی به دیگران بی‌حرمتی کنی.

این بی‌حرمتی به شخصیت افراد نیست، بلکه به نوع تفکر و نگرش آنهاست. زنان آزاده‌ی کتاب ما زنانی هستند توانمند که با استقلال فکری قدرت شگرف و فاحش، خودشان را از جامعه‌ای که هنوز منکر توانایی‌های وجودی زنان است استخراج می‌کنند.
این زنان زندگی‌شان را روی شالوده‌های رضایت و سنجش اشخاص دیگر بنا نمی‌کنند، و استانداردهای خودشان را دارند. این زنان روی قوانین خودشان بازی می‌کنند، احساس رضایت شخصی و اعتمادبه‌نفس دارند، آزاد، و توانمندند. و اینها چیزهایی‌ست که امیدوارم همه‌ی زن‌ها بعد از خواندن کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند به خود بیابند.

دانلود رایگان کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند pdf رایگان در نرم افزار فراکتاب برای مدتی محدود در اختیار شماست اما دانلود پی دی اف کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند به صورت جداگانه ممکن نیست، دانلود رایگان این کتاب باعث تضییع حق نویسنده و ناشر خواهد شد.

دانلود رایگان کتاب صوتی چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

دانلود رایگان کتاب زنانی که مردان آنها را دوست دارند صوتی برای مدتی محدود در نرم افزار فراکتاب ممکن است اما چس از این مدت محدود برای شنیدن کامل کتاب باید آن را خریداری کنید.

خرید کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

خرید چرا مردان عاشق زنان زیرک هستند pdf و کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند صوتی در فراکتاب در اختیار شماست.

چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

مشخصات کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: شمشاد
نویسنده: شری آرگو
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 265
موضوع: موفقیت و سبک زندگی
قالب: pdf اختصاصی و صوتی

صفحات کتاب :
265
کنگره :
HQ801‏‫‭/آ55چ4 1398
دیویی :
646/77
کتابشناسی ملی :
5661912
شابک :
978-622-6673-34-1‬‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند