امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب داستان زندگی

کتاب داستان زندگی نوشته عبدالحسین فخاری است. کتاب داستان زندگی، تاریخ بشر از خلقت انسان را روایت می‌کند تا به جهان امروز برسد. این کتاب داستان حضرت آدم، حضرت نوح، حضرت ابراهیم و دیگر پیامبران را با زبانی جذاب بازگو می‌کند تا به پیامبر اسلام(ص) برسد و پس از آن تاریخ ایران را پیش می‌گیرد تا به دنیای معاصر برسد. نویسنده روایت دنیای معاصر را در این کتاب نیاورده است. درباره کتاب داستان زندگی، بسیار داستان خوانده‌ایم و شنیده‌ایم و دیده‌ایم! بی‌تردید روح ما با داستان، پیوندی دیرینه دارد. چنان‌که در فلسفه ادبیات گفته‌اند علت علاقه ما به داستان، حس هم‌ذات‌پنداری ماست که خود را با قهرمانان داستان همراه می‌کنیم و چون آنان می‌پنداریم و کنجکاوی انگیزه ما می‌شود تا فرجام داستان به دنبال آنان رویم. نگاه دیگر انگیزه تجربه اندوزی از شکست‌ها و پیروزی‌های نقش آفرینان داستان است تا سرنوشت آنان آیینه پیروزی در زندگی برای ما شود. در هردو تحلیل باید از گذشته آگاه شد و چه بهتر که در قالب داستان باشد تا آگاهی از آن شیرین جلوه نماید. در این کتاب، با هم یک دور زندگی انسان را،داستان وار، از ابتدای تاریخ تا دوره معاصر مرور می‌کنیم و همراه سفیران الهی می‌شویم و رویدادهای دینی را دنبال می‌کنیم و هدفمان در این سیر تاریخی، نگاهی عبرت آفرین و درس آموز برای زندگی امروزمان است.

کتاب داستان زندگی با روایتی جذاب و پرکشش شما را با حقیقت جهان از نگاه دین آشنا می‌کند و کمک می‌کند دید بازتری نسبت به اطرافتان داشته باشید. کتاب داستان زندگی درس زندگی‌ است به همان روش که قرآن در پیش گرفته بود، می‌خواهد با داستان و قصه شما را به اخلاق و سعادت در دنیا و آخرت برساند و کمک کند راه رستگاری در پیش بگیرید. این کتاب نثری روان دارد و برای نوجوانان و بزرگسالان بسیار جذاب است.

گزیده کتاب داستان زندگی

می‌خواهم برایتان داستان بگویم! داستان زندگی از آغاز تاکنون. گذشته های دور گذشته های نزدیک . می دانید که زندگی داستان ها دارد! ماجراهای تلخ و شیرین حادثه های بزرگ و کوچک دوستی ها دشمنی ها پیوندها جدایی ها عشق ها جنگ ها شادی ها غم ها رویش ها ریزش ها بسیاری از انسان ها پیش ما آمده اند و رفته اند و بسیاری هم خواهند آمد که ما نباشیم و ایشان را نبینیم و البته آنان نیز ماندگار نیستند و نخواهند بود!

سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
228
کنگره :
‏‫‭BP88‬
دیویی :
‏‫‭297/156
کتابشناسی ملی :
7527693
شابک :
‏‫‭978-622-97907-1-7

کتاب های مشابه داستان زندگی