کتاب سمتی که خداست pdf

سرگذشتنامه‌ی سردارشهید علی جزمانی حسین آبادی فرمانده گردان مقداد بن اسود لشکر27 محمدرسول‌الله (ص)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سمتی که خداست

کتاب سمتی که خداست، کتاب هفتم از مجموعه «بیست و هفتی‌ها» می باشد که با قلمی روان و صمیمی به بیان زندگی سردار شهید «علی جزمانی حسین آبادی» فرمانده گردان مقداد بن اسود لشکر 27 محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم می پردازد.


در انتهای کتاب نیز تصاویری رنگی از شهید موجود است.


گزیده کتاب سمتی که خداست

در آسمان نه ماهی بود و نه ستاره‌ای. همه‌جا تاریک تاریک بود. نه قطب‌نما داشتند و نه کسی مسیر را می‌دانست. همین‌طور با حدس و گمان به سمتی بالا رفتند در همین حین خبری به بی‌سیم مخابره شد. صدای خش‌خش بی‌سیم به قدری در آن سکوت می‌پیچید که انگار بلندگو روشن کرده باشند. از آن سمت بی‌سیم می‌خواستند با جزمانی صحبت کنند. ذوالقدر گوشی را به او داد و خودش جوری نشست که او راحت‌تر بتواند صحبت کند.
جزمانی در حال صحبت بود که ذوالقدر با تعجب به چشمش به رگه‌های نوری در چند متری خودشان افتاد. باریکه‌های نور انگار از درز دیواری که آن‌طرفش روشن باشد، به چشم می‌آمد. درزها زیاد بود. دقت که کرد، دید سنگرهای عراقی‌هاست که با فانوس روشن است و آن‌ها جلوی این سنگرها نشسته‌اند. خشکش زد. آرام و بی‌سروصدا موضوع را به جزمانی گفت و اوهم بلافاصله بی‌سیم را قطع کرد. این‌که آن‌ها در آن سکوت محض، صدای بی‌سیم و حتی صدای خود آن‌ها را نشنیده بودند، واقعا کار خدایی بود.

صفحات کتاب :
160
کنگره :
‏‫‬‭DSR1626‭‭‬ /ج4‏‫‭خ3 1393‬
دیویی :
‏‫‬‭‬‮‭955/0843092
کتابشناسی ملی :
3746098
شابک :
9786009372508
سال نشر :
‏‫1393

کتاب های مشابه سمتی که خداست