امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مهاجران الی الله

کتاب مهاجران الی الله تلاش دارد تا با پرداختن به سیر تاریخی و بیان فلسفه حج، از جنایات آل سعود و مشکل آفرینی آنان برای حاجیان پرده بردارد. این کتاب در باب جانباختگان حادثه منا در ۱۱ فصل به چاپ رسیده که به منظور روشن شدن زوایای این فجایع تهیه و تدوین شده است.

گزیده کتاب مهاجران الی الله

برپایی مراسم برائت از مشرکین، به خودی خود، حرکت مؤثری است؛ اما برگزاری این مراسم در اجتماع بزرگ و پُرشکوه حج، تأثیرش را دوچندان می کند. باتوجه به این اهمیت، رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی همه ساله بر انجام هرچه باشکوه تر مراسم برائت از مشرکین تأکید داشتند و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای نیز بر این امر تأکید کرده و می کنند.

روز ششم ذیحجۀ 1407 جمعه، 9 مرداد 66 حاجیان ایرانی به همراه برخی از حجاج سایر کشورها که به صف ایرانیان پیوسته بودند، راهپیمایی عظیم برائت از مشرکین را در مکۀ معظمه آغاز کردند. حجاج بیت الله الحرام در این راهپیمایی باشکوه، ضمن اظهار تنفر از آمریکا و اسرائیل، از همه ی کافران و مشرکان اعلام برائت کرده و مسلمانان سراسر جهان اسلام را به اتحاد و یکپارچگی برای مبارزه ی بی امان با سلطه ی قدرت های شیطانی و در رأس آنان شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایت کار دعوت کردند. گویی درودیوار شهر مکه و ملائکه ی آسمان، هم صدا با حجاج شعار می دادند؛ چنانکه عرب و عجم، مبهوت و مسحور این طنین الهی شده بودند.

صفحات کتاب :
40
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه مهاجران الی الله