امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تفسیر قرآن کریم

این کتاب که برگرفته از تفسیر نور است، از نقل اقوالی که تنها برای اهل فن مفید است و همچنین مناقشات ادبی که برای عموم فایده ای ندارد، دوری کرده و در عوض سعی کرده نکات کاربردی را که برای فکر یا عمل انسان در زندگی روزمره مفید است، ارائه دهد. نظراتی از سوی استادان و دانشجویان محترم در ویراست اول به دست ما رسید که ضمن تشکر از آنان، در این ویراست اعمال شد که مهمترین آنها بدین شرح است:

افزودن بخش نماز و تفسیر قرآن

طرح پرسش هایی برای پژوهش دانشجویان و معرفی منابعی در این باره

گزیده کتاب تفسیر قرآن کریم

ارزش انسان به عقل، فکر، ایمان، اخلاص، علم، عمل، رشد و انتخاب اوست. اما برای هر یک از این کمالات ، آفاتی است که اگر آفریدگار هستی، انسان را به حال خود واگذارد و پیامبران را به یاری او نفرستد، گرفتار انحرافات گوناگون خواهد شد.

شیطنت‌های خود را عاقلانه می‌پندارد؛ فکر خود را در مورد بیهوده به کار می‌برد؛ گرفتار باورهای نادرست می‌شود و به جای حق به انواع باطل گرایش می‌یابد؛ در عمل، راه مستقیم را وانهاده ، به راه های انحرافی می‌رود؛ به جای آموختن علم مفید، به سراغ دانستنی های بی سود و زیان مند می رود؛ هر روز بر آمار مفاسد و آلودگی های خویش می افزاید و به جای انتخاب احسن در گزینش دوست، همسر، شغل و سایر امور شخصی، اجتماعی و سیاسی، در پی هوس های خود یا دیگران می افتد که عاقبت سر از حسرت و خسارت در می آورد.

صفحات کتاب :
184
کنگره :
BP98
دیویی :
297/179‬
کتابشناسی ملی :
1‎0‎4‎2‎6‎4‎4
شابک :
‭964-852-34-5-2
سال نشر :
1384

کتاب های مشابه تفسیر قرآن کریم