کتاب یادگیری: نقشه ی دقیقی از چگونه به سرعت یادگرفتن و به خاطرسپاری هر چیزی pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب یادگیری: نقشه ی دقیقی از چگونه به سرعت یادگرفتن و به خاطرسپاری هر چیزی

کتاب یادگیری: نقشه ی دقیقی از چگونه به سرعت یادگرفتن و به خاطرسپاری هر چیزی نوشته آنجل گرین با ترجمه علی باصری توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. این کتاب به ما یاد می دهد چگونه به سرعت مهارت‌های مطالعه را یاد بگیریم و همه چیز را به ذهن بسپاریم.


گزیده کتاب یادگیری: نقشه ی دقیقی از چگونه به سرعت یادگرفتن و به خاطرسپاری هر چیزی


به فصل اول این کتاب خوش آمدید. درست مثل بیشتر فصل های اول هر کتابی، این فصل نیز به آشنایی شما با مفهوم و گونه های مختلف حافظه اختصاص می یابد. این فصل زیربنای تمام چیزهایی خواهد شد که شما در فصل های بعدی با آنها مواجه میشوید. اجازه دهید با این مطلب شروع کنیم که واقعا حافظه چیست.


شما واژه ی «حافظه» را در زندگی روزمره به اندازه ی واژه هایی مثل «لطفا»، «ببخشید» و «کثیف»، استفاده می کنید. این واژه (حافظه) نیز مانند سایر واژگان، رایج است. آیا تابه حال اندکی درنگ کرده اید و درمورد اینکه حافظه واقعا چیست اندیشیده اید؟ اجازه دهید شما را با پویایی واقعی عملکرد حافظه آشنا کنم.

گرایش بیش از حد به هرچیزی، چیز بدی است و باید از آن خلاص شد. آیا لازم است عاطفی باشید؟ بله؛ اما عاطفی بودن به صورت یک جانبه، شما را به نابسامانی و دردسر می کشاند. حافظه به صورت مستقیم با عواطف مرتبط  است. هرچه که دل بستگی عاطفی تری نسبت به یک موجود داشته باشید، حافظه ی شما نامتعادل تر خواهد شد.

صفحات کتاب :
138
کنگره :
‫‭BF385
دیویی :
‏‫‭153/14‬‬
کتابشناسی ملی :
8407776
شابک :
978-622-292-422-5
سال نشر :
978-622-292-309-9

کتاب های مشابه یادگیری: نقشه ی دقیقی از چگونه به سرعت یادگرفتن و به خاطرسپاری هر چیزی