امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پنج راز موفقیت برای نوجوانان

نگارنده در کتاب حاضر، پنج راز موفقیت برای نوجوانان را به همراه داستان‌های راهبردی برای موفقیت بیش‌تر آن ها ارائه کرده است. این پنج راز می‌تواند نوجوانی ضعیف را به فردی قدرتمند و تنبل را به رهبر کلاس تبدیل کند. این رازها باعث تغییرات تدریجی در فرد می‌شود و فرد می‌تواند به همان شخصی که در نظر دارد تبدیل ‌شود.

اگر می‌خواهید تبدیل به فردی شوید که همیشه آرزویش را داشتید پس مطالعه‌ی کتاب پنج راز موفقیت برای نوجوانان را از دست ندهید! ماوی آسگدام به عنوان یک سخنران حرفه‌ای با ارائه‌ی رموز طلایی خود، به نوجوانان کمک می‌کند تا مسیر زندگی خود را آگاهانه انتخاب کنند و آینده‌ی درخشانی داشته باشند.

ماوی آسگدام در مقام یک سخنران با نوجوانان زیادی برخورد داشته است؛ افراد با اعتماد به نفس و نامطمئن، شاد و بدبخت، خیلی موفق و یا شکست خورده! او هربار که با آنان صحبت می‌کند از خود می‌پرسد چه کسی نوجوانان را به این شکل درآورده است؟ چه ویژگی‌هایی نوجوانانی که شاد هستند را از آنانی که دچار افسردگی شده‌اند جدا می‌کند؟ سرانجام او پس از تحقیقات بسیار موفق شد تا جواب این سوالات را در پنج راز بیابد؛ این پنج راز می‌تواند یک نوجوان ضعیف را به یک فرد قدرتمند و یک تنبل کلاس را به یک رهبر کلاس تبدیل کند. این رازها زندگی شما را یک‌ شبه تغییر نخواهند داد، اما اگر به انجام آن‌ها ادامه دهید، می‌توانند شما را به رویاهایتان برسانند.

راز اول به شما کمک خواهد کرد تا رمز خودتان را ایجاد کنید. چهار راز دیگر به شما کمک خواهند کرد تا با رمزتان زندگی کنید. اما حالا رمز چیست و چه مفهومی دارد؟ رمز یک سیستم بسیار قوی اما ساده است که به شما کمک می‌کند تا به سمت موفقیت حرکت کنید. ماوی آسگدام در نوجوانی توانست رمز خودش را پیدا کند و از یک پناهنده تبدیل به یک دانشجوی برتر در هاروارد شود. نویسنده در این کتاب قصد دارد تا با استفاده از داستان‌های سرگرم‌کننده و مطالب آموزنده به شما کمک کند تا رمز زندگی خودتان را پیدا کنید، برای خود هدف داشته باشید، بر مشکلات غلبه کنید و در نهایت به فردی که آرزویش را دارید تبدیل شوید.

کتاب پنج راز موفقیت برای نوجوانان دربردارنده‌ی داستان‌های جذابی است که هر یک از آن‌ها یک استراتژی برای موفق شدن را نشان می‌دهد. البته این را بدانید فقط خواندن آن‌ها کافی نیست باید برای رسیدن به درجات بالاتر در زندگی به تمام دستورالعمل‌ها عمل کنید. برای مثال به کودکی‌تان برگردید. شما یاد گرفتید چطور دوچرخه‌سواری کنید؛ اما آیا دوچرخه‌سواری را با خواندن داستان‌هایی در مورد این حرفه یاد گرفتید؟ یا این‌ کار را با نگاه کردن به دوستانتان که سوار بر دوچرخه بودند، یاد گرفتید؟

نه؛ امکان دارد نگاه کردن و سؤال پرسیدن شما را برای دوچرخه‌سواری آماده کرده باشد، بلکه، تنها راه یادگیری شما سوار دوچرخه شدن و کشف خودتان بوده است. برای چشیدن طعم شیرین موفقیت در زندگی هم باید همین کار را انجام دهید؛ عمل! تصمیم بگیرید تا از شرایطی که هستید رها شوید و برای آرزوهایتان تلاش کنید. تنها دیدن و خواندن کافی نیست!

گزیده کتاب پنج راز موفقیت برای نوجوانان

افراد بسیاری از بهبود زندگی شان صحبت می کنند؛ اما برای فهمیدن چگونگی آن هیچ کاری نمی کنند. اگر برای خواندن این پنج رمز وقت بگذارید، چیزی متفاوت را به خودتان ثابت کرده اید. من برای این عمل شما احترام زیادی قائلم. حال شما آماده چالش حقیقی هستید: به کار بردن چیزی که یاد گرفته اید. اگر تمام کاری که می کنید فقط خواندن رمز باشد و در ادامه اسرار آن را به کار نبرید، این کتاب فایده زیادی برای شما نخواهد داشت. رمز تنها درصورتی به شما کمک می کند که آن را بخشی از زندگی خود کنید. پس من شما را به چالش می کشانم.

 به محض تمام کردن این کتاب و چسباندن این رمز به دیوار اتاقتان ، شما را برای ایجاد یک رمز جدید برای خودتان به چالش می کشم. شما را برای به خاطر داشتن این موضوع به چالش می کشم. موفقیت حاصل یک بار یا هر چند مدت یک بار برنده شدن نیست، موفقیت حاصل هر روز برنده شدن در نبرد درونی است.

روزهایی است که نهایت تلاش خود را می کنید، اما به اهدافتان نمی رسید. من شما را برای هرگز از دست ندادن امیدتان به چالش می کشانم. به خاطر بسپارید که فیلسوف بزرگ لائو تزو چه گفته است: شکست پایه و اساس پیروزی است و وسیله ای است که پیروزی با آن حاصل می شود اگر به الهام گرفتن یا تقویت روحیه در مورد پنج راز نیاز داشتید، من اینجا و در این صفحات منتظر شما هستم. هر زمانی که خواستید بیایید و زندگی تان را خاص و ویژه کنید!

کتابشناسی ملی :
4640358
شابک :
978-964-236-708-5‬‬‬
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
118
کنگره :
BF724/3‭‬ ‭/م8‏‫‬‮‭م2 1396
دیویی :
[ج]158/10835‬‬

کتاب های مشابه پنج راز موفقیت برای نوجوانان