امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید

کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید که یکی از جنجالی ترین آثار کوین ترودو است؛ ضمن نشان دادن اینکه محصولات غذایی و داروهای شیمیایی به چه میزان بر روی سلامتی شما اثر منفی می گذارند، به شما کمک می کند تا با استفاده از درمان های طبیعی سلامتی و شادابی خود را مجدداً به دست آورید. آیا می دانید بیشتر موادی که روزانه می خورید بدن شما را مسموم می کند؟ آیا می دانید حرفه پزشکی همراه با صنعت داروسازی تمایل دارند به جای درمان، شما را همیشه بیمار نگه دارند؟ آیا می دانید دولت فدرال با تمام قدرت تلاش می کند این راز را مخفی نگه دارد؟

کوین ترودو (Kevin Trudeau) در کتاب جدید و جنجال برانگیزش به نام درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید (Natural Cures "They" Don't Want You to Know About) در رابطه با سلامت فردی و عمومی از این فریب کاری ها پرده برمی دارد. او خود را به خطر انداخت تا گزارشی کامل از یک توطئه پیچیده را به شما ارائه دهد. از خروجی های فروشگاه های خرده فروشی شرکت های بزرگ تجاری، فرآورده های غذایی دست کاری شده عرضه می شود که دیگر عوامل همان شرکت ها تولید می کنند. سپس این کالاهای سمی و مصنوعی با حمایت کمیسیون تجاری فدرال و سازمان غذا و دارو فروخته می شود.

سازمان های دولتی حافظ اساس روند این کالاها برای بیماری های آینده و بیماری های مزمن مصرف کنندگان است و این منبع درآمد را برای بخش های دارویی و پزشکی تضمین می کند. همچنین کوین این واقعیت تکان دهنده را مشخص می کند که چطور داروهایی که مستقیم برای مصرف کننده تبلیغ می شوند، او را وادار می کند برای همیشه از آن ها استفاده کند و به همین دلیل گستردگی بیماری ها تا حد اپیدمی بالا می رود.

به نظر نگران کننده می آید؛ اما کوین نوری را در تاریکی می تاباند و شما را راهنمایی می کند تا درمان های مختلف و روش های پزشکی را حذف کنید و با استفاده از درمان هایی طبیعی بدنی سالم و شاداب داشته باشید. پس در این سفر اسرارآمیز کوین را همراهی و تغذیه و سلامت خود را تضمین کنید. کوین ترودو سرشناس ترین طرف دار مصرف کنندگان است. او تعهد به عبارت «تأثیر مثبت شخص کامل» را به عنوان مأموریت رسالت فردی و شغلی خود اتخاذ کرده است. 

او در شرکت های تجاری بزرگی برای فروش کالاها بازاریابی می کرد و مسئول دو بیلیون دلار سرمایه جهانی بوده است. او با استفاده از تجارب خود متوجه شد که چگونه دولت های بزرگ کالاهایی را ارتقا می دهند که می تواند به منافع شرکت های عظیم چندملیتی آسیب برساند. همچنین کوین برای تشکیلات اساسی مختلف در پی دنبال کردن اهدافش مصمم است و بیشتر ثروت خود را به این موضوع اختصاص داده است.

گزیده کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید

نظر من این است که عملاً برای هر نوع بیماری یک درمان کاملاً طبیعی وجود دارد. کمیسیون تجاری فدرال، صنایع داروسازی و FDA این درمان ها را از شما مخفی نگه می دارند. مسئله ای که غالباً مطرح می شود این است: «برای چنین کاری چه انگیزه ای وجود دارد؟» پاسخ این سؤال خیلی ساده است: پول و قدرت. بیشتر افراد غیر از این عقیده ای ندارند که پول و قدرت نیروهای محرک قدرتمندی هستند. در واقع جهان بر پایه پول می گردد. عشق به پول تعریف حرص و طمع است که درواقع ریشه تمام بدی هاست. اگر در مورد بعضی حقایق به روشنی بیندیشید، جرم 90% افرادی که امروزه در زندان ها به سر می برند، به پول مربوط می شود. جالب است، نه؟ پول چنان نیروی قدرتمندی است که افراد برای آن به زندان می روند. 75% قتل ها برای پول صورت می گیرد.

تمایل سیری ناپذیر افراد برای داشتن پول آن ها را به کشتن فردی دیگر وادار می کند! تمام شرکت های تجاری به طور علنی برای افزایش سود یک مسئولیت قانونی دارند؛ این خود قانون است! کمی به آن فکر کنید! با موارد استثنای کم، هر کاری هدفی جز سودآوری ندارد. تنها روشی که شرکت ها می توانند سود بیشتر به دست آورند، تولید فراورده هایشان با پایین ترین هزینه ممکن، فروش آن به بالاترین قیمت ممکن و همچنین فروش هرچه بیشتر است. هر تصمیمی که شرکت ها می گیرند برای افزایش سودآوری است.

با وجود این، شرکت ها را افرادی اداره می کنند که دو انگیزه دارند: اول، تأمین پول بیشتر برای خودشان، دوم افزایش قدرت، موقعیت یا نفوذشان. درنتیجه افرادی که این شرکت ها را اداره می کنند همیشه تصمیم هایشان بر این پایه استوار است که چه موردی می تواند فقط آن ها را ثروتمند کند؟ افراد کمی پیدا می شوند که نگران مصلحت انسان ها باشند یا به نفع محیطزیست بیندیشند و به فکر دست یافتن به سعادت و معنویت باشند. در سطوح مختلف تصمیمات براساس پاسخ به این سؤال اتخاذ می شوند که در این کار چه نفعی برایم وجود دارد؟

صفحات کتاب :
382
کنگره :
‏‫‬‭RZ440‏‫‬‭/ت4د4 1397
دیویی :
‏‫‬‭615/535
کتابشناسی ملی :
5678454
شابک :
978-964-412-251-4
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید