امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

کتاب برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند، ماجرای دو سفر خواهر و برادری است که در یک خانواده به دنیا آمده‌اند، اما تفاوت‌های زیادی با هم دارند. این دو از هم حمایت می‌کنند تا آن دیگری بتواند خانواده معنوی خود را بیابد و طوری زندگی کند که برای آن آفریده شده است. زندگی این دو خواهر و برادر گواه انعطاف‌پذیری ذات انسان و نشان‌دهنده ارتباط عمیق و صمیمانه آن‌هاست. 

این ارتباط حاصل یک عمر تلاش، جستجو و تحقق بخشیدن به خواسته‌ها و آینده‌ای است که برای هر یک از قهرمانان آن کامیابی به همراه داشته است. در کتاب برادر ثروتمند خواهر ثروتمند درمی‌یابیم که چگونه ممکن است مسیر زندگی انسان‌ها از هم جدا شود و با هدف رسیدن به قدرت معنوی برتر، دوباره یکی شود.

گزیده کتاب برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

من در زندگی بی پروا عمل می کردم؛ چون تصورم این بود که می توانم این طور رفتار کنم. امروز میفهمم چرا دوست پدرم بعد از سال ها زندگی مشترک، به خاطر زنی جوان تر، به زندگی خانوادگی اش پشت پا زد، یا چرا یکی از دوستان خانوادگی ما به جرم اختلاس به زندان افتاد. چه بسا آن ها نیز این حرف ها را بارها شنیده بودند، اما درک معنی آن ها، برای یکی به قیمت از هم پاشیدن خانواده و برای دیگری به قیمت به زندان افتادن تمام شد ؛ البته اگر درک کرده باشند.

امروز می فهمم نیکسون چطور توانست درباره ی فساد مالی خود دروغ بگوید یا چرا کلینتون تصور می کرد می تواند از مجازات فساد اخلاقی بگریزد. این دو فرد باهوش آن حرف ها را شنیده بودند، با قوانین آشنا بودند، اما درک آن پیام برایشان به قیمت استیضاح یا تا مرز استیضاح پیش رفتن، تمام شد ؛ هر چند تردید دارم آن ها پیام را دریافت کرده باشند.

صفحات کتاب :
356
کنگره :
HB251‏‫‬‮‭‏‫‭/ک9ب4 1394‬‭‬
دیویی :
650/1
کتابشناسی ملی :
3788904
شابک :
978-964-236-656-9‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند