امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سیمای آفتاب

کتاب سیمای آفتاب به همت احمد پور ترکمانی جمع آوری و در نشر معارف تهیه و به چاپ رسیده است. کتاب سیمای آفتاب به اخلاق و منش امام خمینی در برخورد با مسائل مختلف و روابطشان با خانواده و دوستان و اطرافیانشان می‌پردازد.

این کتاب در چهار فصل: امام از نگاه نزدیکان و بستگان، و از نگاه اعضاء بیت و دفتر، و از نگاه تیم پزشکی، و از نگاه شاگردان و همراهان، تقسیم بندی شده است. در هر بخش، به بیان خاطرات و دیدگاه ها و نظرات امام پرداخته شده است.

گزیده کتاب سیمای آفتاب

حضرت امام هیچ گاه در امر درمان خود کوچکترین حرکتی که نمایانگر عدم اعتماد ایشان به پزشکان داخل باشد اظهار نکردند و همیشه از عملکرد اطبا اظهار رضایت و تشکر می فرمودند. این امر را در جریان قبل از بیماری خود به مناسبتی با دیدی گله آمیز و تاسف آمیز بیان فرمودند که:«هنوز عده ای بیگانه از خود، برای معالجه معمولی خود ترجیح می دهند به خارج از کشور مسافرت نمایند».

در جریان بیماری امام علیرغمآنکه عده معدودی از مسئولان و حتی بعضی از پزشکان قصد داشتند ایشان را جهت معاینه و معالجه به خارج از کشور اعزام کنند یا پزشکان خارجی را برای معالجه به داخل دعوت نمایند، امام با این امر موافقت نداشتند و معتقد بودند که :«هرآنچه در توان پزشکان داخلی بوده انجام داده اند و همین امر برای من کفایت می کند».

صفحات کتاب :
272
کنگره :
DSR1576‏‫‭/‮الف‬26س9 1393
دیویی :
955/0842
کتابشناسی ملی :
م‌78-26122
شابک :
978-964-531-128-3
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه سیمای آفتاب