امتیاز
5 / 4.5
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
دریافت صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب هنر دختر بودن نوشته راضیه کیماسی به چالش ها و مسائل دختران در سنین نوجوانی و جوانی می‌پردازد، کتاب هنر دختر بودن به مسائل متفاوتی که دختران در دوران این با آن مواجه اند، پرداخته است؛ موضوعاتی همچون حجاب، هدف گذاری، سیرت و اخلاق زیبا، دوست یابی، استقلال، عشق، ازدواج، قناعت، رابطه با جنس مخالف و ...

 معرفی کتاب هنر دختر بودن

 کلمه به کلمه کتاب هنر دختر بودن، نسیمی از سرزمینی است که نوجوانی و جوانی در آن کوتاه است. این کتاب شاید نقش بلیط پروازی را داشته باشد، برای اوج گرفتن بر فراز آن سرزمین ناشناخته نوجوانی تا بتوانی از بالا خودت را و زمانی را که نداری، بهتر ببینی.

چارچوب کتاب هنر دختر بودن را شکل می دهند. از نکات جالب این کتاب این است که مباحث را در قالبی دوستانه و با جملاتی ساده و روان که برای همه قابل فهم است، ارائه کرده است، همچنین این کتاب رنگ و بویش را از احادیث و سخنان بزرگان گرفته است.

کتاب هنر دختر بودن مناسب چه کسانی است

همانطور که از نام آن پیداست این کتاب برای دختران است اما اگر شما هم دختری دارید که در سن بلوغ است پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را بخوانید.

کتاب هنر دختر بودن

بخشی از متن کتاب هنر دختر بودن

اگر نوجوانی، غذا بود، لذیذترین غذا بود و اگر دوست بود، بهترین دوست. حالا فکر کن این نوجوان، دختر هم باشد! خب دیگر همه چیز تکمیل است. دختر که باشی، عاشق این هستی که هنر دختر بودن را میل کنی، از دختر بودنت عشق کنی، از نوجوانی ات شاد باشی و از هنرمند بودنت لذت ببری.

دختر بودن اگر ساده بود که خدا این همه اجر و قرب برایش نمی گذاشت و این همه حدیث و آیه نداشتیم درباره اش! دختران در قصر طلایی خود، تاجی چون سوره کوثر دارند و در ذهنشان رویایی به نام مادر بودن که با این مقام، آن قدر اوج می گیرند که خدا بهشت را زیر پایشان پهن می کند! دختر بودن ریزه کاری دارد، ظرافت دارد.

متن کتاب هنر دختر بودن

متن هنر دختر بودن

pdf کتاب هنر دختر بودن

نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب با استفاده از کتاب هنر دختر بودن pdf تولید و عرضه شده است.

دانلود رایگان کتاب هنر جذاب بودن

کتاب هنر دختر بودن pdf رایگان در فراکتاب در دسترس شماست و می‌توانید آن را آنلاین و یا بدون نیاز به اینترنت در نرم افزار فراکتاب مطالعه نمایید.

کتاب صوتی هنر دختر بودن

کتاب صوتی هنر دختر بودن در فراکتاب رایگان عرضه شده است و در اختیار شماست.

فهرست عناوین کتاب هنر دختر بودن

راز ملکه زیبایی چیست ؟

شجاع ترین دختر مدرسه کیست ؟

ببخشید خانم، روح دارید؟

شوهر فروشی کنار موبایل فروشی

و عناوین دیگر

دانلود رایگان کتاب هنر دختر بدون ( نسخه صوتی و pdf)

امکان دانلود رایگان صوتی کتاب هنر دختر بودن و دانلود رایگان پی دی اف کتاب هنر دختر بودن در فروشگاه اینترنتی فراکتاب فراهم شده است و شما می‌توانید هر دو نسخه را به صورتی رایگان دانلود کنید.

هنر دختر بودن

مشخصات کتاب هنر دختر بودن در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: زائر رضوی
نویسنده: راضیه کیماسی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 48
موضوع: موفقیت و سبک زندگی
قالب: pdf و صوتی رایگان

 

 

صفحات کتاب :
48
کنگره :
HQ798‏‫‭/ک9ھ9 1397
دیویی :
[ج]305/235
کتابشناسی ملی :
5595215
شابک :
978-622-6090-75-9
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه هنر دختر بودن