امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نامه های امام صادق (ع) به شیعیان

کتاب نامه های امام صادق (ع) به شیعیان نوشته زینب مهاجری است که توسط انتشارات دفتر نشر معارف منتشر شده است. کتاب نامه های امام صادق (ع) به شیعیان سه نامه و گفتارهایی از امام صادق علیه السلام را برای شیعیان، نقل کرده است.

گزیده کتاب نامه های امام صادق (ع) به شیعیان

خداوند مورد رحمت قرار دهد، جمعی را که مشعل تابانی بودند، که با رفتار های نیک خویشتن و بکار بردن تمام توان خود، مردم را به سوی ما خواندند. به راستی، مؤمنان آن هایند که از نافرمانی خدا بترسند و نگران آنند که هدایتی که به عنوان نعمت به آن ها ارزانی شده از دست شان برود. . هر گاه خدا و نعمت های او را بخاطر می آورند بیمناک اند و نگران شوند و آنگاه که آیات پروردگار بر آنان خوانده شود از مشاهده ی نفوذ و قدرت او بر ایمان شان افزوده می شود و بر خداوند اعتماد و توکّل می کنند.

دیری است که پایگاه جهل و نادانی توانمند شده است و مردم به آن گرایش دارند و آن را تقویت می کنند و آن هم به این خاطر است که مردم، دین خداوند را به بازی گرفته اند تا جایی که حتی آنان که به ظاهر تظاهر به دوستی و نزدیکی با آفریدگار می کنند، هدفی غیر از رضایت او در ذهن دارند و در دل دنبال چیز دیگری هستند و حقیقتا آن ها جفا کارند.

اگر شیعیان ما پیروانی راستین باشند و بر راه خود، صبر و استقامت ورزند فرشتگان دست در دستانشان می گذارند و ابر رحمت الهی بر سرشان سایه می افکند و روزهای تابان و روشن در پیش خواهند داشت و از آسمان و زمین برکت و روزی فراوان به آنان خواهد رسید و هرچه از خداوند بخواهند به ایشان می بخشد....

صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫‬‮‭BP45/2‏‫‭‏‫‬‮‭/م9ن2 1397
دیویی :
‏‫‬‮‭297/9533
کتابشناسی ملی :
5509453
شابک :
‫‬‭978-600-98649-3-5‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه نامه های امام صادق (ع) به شیعیان