امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هالیوود

در کتاب هالیوود سعی شده است با استفاده از منابع و مآخذ آمریکایی به اختصار به نکات مهمی از هالیوود پرداخته شود. هالیوود به دنبال استعداد افراد نیست، بلکه به دنبال روح آن هاست. هنرپیشگان، خوانندگان، رقاصان و... که به دنبال ثروت و شهرت هستند، باید قراردادی را با شیطان، با خون خود امضا کنند. بسیاری از هنرپیشه ها و خوانندگان امریکایی، حتی رنگین پوستان اظهار می دارند که ما روح خود را به شیطان فروخته ایم و شیطان (لوسیفِر) را می پرستیم و... .

بعضی از امریکایی ها اظهار می دارند که تلاش رسانه های جمعی امریکا، نظیر شبکه های تلویزیونی و هالیوود، در چند دهۀ گذشته، به منظور بازسازی و تغییرات در جامعه، عواقب فاجعه باری را رقم زده است. این در حالی است که دست اندکاران و سیاست گذاران هالیوود و رسانه های جمعی امریکا اظهار می دارند که نمایش خشونت و صحنه های... در فیلم ها، باعث نمی شود تا جامعه به سمت خشونت و فساد پیش رود، بلکه بالعکس است. آن ها این حقیقت را انکار می کنند که خشونت و فساد بر صفحۀ نمایش، باعث می شود تا جامعه بیشتر به سمت خشونت و فساد پیش رود.

گزیده کتاب هالیوود

بسیاری از امریکایی ها به این نکته اشاره دارند که دنیا شاهد یک انقلاب بزرگ فرهنگی است که تأثیری باورنکردنی بر جامعۀ امریکا و دیگر جوامع بشری گذاشته و می گذارد. با این اوصاف، با وجود هشدارهای متعدد افراد بیدار، به نظر می رسد که فقط تعداد اندکی از افراد در جوامع بشری درک می کنند که دقیقاً چه می گذرد یا اینکه این موج فزاینده از تغییرات اجتماعی، جوامع بشری را به چه سمت وسویی می برد.

 افراد آگاه و خبره در زمینۀ رسانه و ارتباطات، به طور فزایندهای دربارۀ آثار بسیار زیانبار و نابودکنندۀ به اصطلاح «انقلاب نو الکترونیکی » ندا سرداده اند، ولی متأسفانه اثری نداشته است. ازاینرو، یکایک افرادی که احساس مسئولیت می کنند، باید به این نکته پی ببرند و بدانند که چگونه رسانه های غربی، دنیا را قالب ریزی می کنند و فیلم ها و برنامه های فاسد آن ها چه آثار مُخرّبی بر آن ها و فرزندان و جامعۀ آنان خواهد گذاشت.

صفحات کتاب :
196
کنگره :
PN1993/5 /‮الف‬88‏‫‬‭م9 1396
دیویی :
791/430973‬‬
کتابشناسی ملی :
3786636
شابک :
978-964-531-776-6‬‭
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه هالیوود