کتاب پندهای پیوند pdf

نکته های خوشبختی در زندگی مشترک با تاکید بر اسلام و احادیث زیبایی در مورد اخلاق همسران و روابط زناشویی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پندهای پیوند

ازدواج یک عهــد پاک بیــن زن و مرد است کــه رابطه ای متقابل را می طلبد و چنانچه بایدها و نبایدهای همسران جدی گرفته نشودروابط طرفین زشت و تیره می شود، و زیبایی و درخشانی عهد طرفین از زندگی رخت می بندد.

رابطه بین زوجین رابطه ای از جنس رابطه پدر یا مادر نیست. اینطور نیست که همسر (چه زن و چه مرد)مجبور باشد در هر صورتی به طرف مقابل احترام بگذارد و محبت و مهربانی خود را نثار وی کند. در این رابطه، هر شخص به همان اندازه که تلاش برای رفتار و کردار محبت آمیز دارد، منتظر رفتار مهربانانه است. البته بعضی افراد تا مطمئن نشوند که ابراز علاقه طرف مقابل ظاهرسازی نبوده و سرچشمه از عشق واقعی می گیرد، محبت خود را بروز نمی دهند، اما نباید بگذاریم برای ابراز عشق دیر شود و همسرمان از تلاش بیهوده خسته شود.

گزیده ای از کتاب پندهای پیوند

زن و شوهر خوشبخت، همیشه بهترین دوست یکدیگر هستند. دوست دارند با هم خوش بگذرانند و با هم کار کنند. شما کاملا مسئول رابطه تان هستید. نباید فکر کنید حال که ازدواج کرده اید، محصور در یک زندگی ملال آور شده اید. به خاطر داشته باشید که این زندگی روزی آرزوی شما بوده است. نباید خود را یک قربانی به حساب آورید و فکر کنید که در رابطه همسری زجر می کشید و طرف تان همانی نیست که می خواهید.

صفحات کتاب :
64
کنگره :
‏‫‭BP258/5
دیویی :
‏‫‭297/725
کتابشناسی ملی :
5967834
شابک :
978-964-531-036-1
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه پندهای پیوند