امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 34,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هوش مصنوعی ناب

کتاب هوش مصنوعی ناب نوشته لومیت پاتل است که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. راه اندازی و رشد استارت آپ جدید، همواره چالش برانگیز بوده است. برای حل  این چالش لازم است کارآفرینان و رهبران ذهنیت گشوده ای نسبت به آزمودن  رویکردهای جدید و نوآورانه داشته باشند تا بتوانند شانس موفقیت خود را  افزایش دهند و این با ریسک همراه است. می توانید با پیش گرفتن یک رویکرد  منطقی و علمی به منظور یافتن بهترین استراتژی برای اداره کردن کسب و  کارتان، شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

تا کنون جشن استارت آپ ناب یکی از موفق ترین رویکردهای سیستماتیک بوده است. این رویکرد به شکل گسترده در  سراسر جهان پذیرفته شده و نحوه ساخت استارت آپ ها و ارائه محصولات جدید را  دستخوش تغییر کرده است.

گزیده کتاب هوش مصنوعی ناب

هیجان پیرامون هوش مصنوعی و یادگیری ماشین همچنان باشتاب به پیش می‌رود. چون تمام صنایع عمده از بازاریابی تا سلامت، تولید، حمل‌ونقل، مالی، خرده‌فروشی و غیره همگی شروع به بهره‌گیری از پیشرفت‌های موجود در هوش مصنوعی و کاربردهای مبتنی بر آن کرده‌اند تا بهره‌وری و عملکرد خود را بهبود بخشند. اقتصاددانان از هوش مصنوعی به‌عنوان فناوری اصلی «انقلاب صنعتی چهارم» یاد می‌کنند. 

 باوجود این هیجان، مدیران شروع به تفکر دربارۀ نحوۀ استفاده از هوش مصنوعی در کسب‌وکارشان کردند؛ نه‌تنها برای جان به در بردن از این انقلاب بلکه برای برتری یافتن نسبت به رقیبان. به گفتۀ پی.دابلیو.سی ، تا سال 2030 سهم هوش مصنوعی در اقتصاد جهانی به حدود 7/15تریلیون دلار می‌رسد. روشن است که این امر فرصتی بزرگ برای سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. مقالۀ «پروژة مطالعات اجرایی و پژوهش جهانی هوش مصنوعی»  در سال 2017 نشان می‌دهد که 85 درصد از مدیران اجرایی معتقدند هوش مصنوعی در یافتن مزیت رقابتی پایدار به آن‌ها کمک خواهد کرد.

صفحات کتاب :
349
کنگره :
‏‫‭HD62/5
دیویی :
‏‫‭658/11
کتابشناسی ملی :
7286056
شابک :
‫‬‭‫‬‭978-622-220-666-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه هوش مصنوعی ناب