نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فکر بهتر زندگی بهتر

نحوه تفکر ما تأثیری شگفت‌انگیز بر سرنوشت ما دارد. در کتاب فکر بهتر زندگی بهتر راهکاری ارائه می‌شود که با برنامه‌‌ریزی مجدد ذهن توان دستیابی به موفقیت‌ها و اهداف جدید را در سطوح بالاتر به شما می‌دهد. شما مجهز می‌شوید تا آنچه را در مسیر زندگی با آن مواجه می‌شوید مدیریت کنید. اگر افکار دلسردکننده را حفظ کنید و بر آن‌ها تمرکز کنید به‌جای فرصت‌ها، برای خود محدودیت‌هایی ایجاد خواهید کرد. تفکر بهتر، زندگی بهتر ابزاری برای حذف تفکر ناکارآمد به شما می‌بخشد و قدرت کنترل افکار و زندگی پیروزمندانه را برای‌تان به ‌ارمغان می‌آورد. وقتی یاد بگیرید که افکار ناخوشایند را حذف کنید و بر ارزش‌هایی تمرکز کنید که آفریدگار هستی به شما عطا کرده است، الطاف خداوندی از راه‌های تصورنشدنی به شما خواهد رسید.

گزیده کتاب فکر بهتر زندگی بهتر

ذهن ما به یک رایانه شبیه است. هر طوری که آن را برنامه‌ریزی کنیم، به همان شکل کار می‌کند. ممکن است شما قوی‌ترین رایانه موجود، آخرین مدل، با بیشترین مقدار حافظه ممکن را در اختیار داشته باشید، اما اگر یک نرم‌افزار اشتباه داخل آن بگذارید، به آن شکلی که طراحی شده است، کار نمی‌کند. همه ما با ویروس‌های رایانه‌ای سروکار داشته‌ایم. آن‌ها می‌توانند وارد یک رایانه خوب شوند و نرم‌افزار آن را در معرض خطر قرار دهند. طولی نمی‌کشد که سرعت رایانه‌تان کم می‌شود و نمی‌توانید به فایل‌هایتان دسترسی پیدا کنید. هیچ‌کدام از این مسائل به دلیل خوب ساخته‌نشدن یا وجود نقصی در رایانه‌تان اتفاق نمی‌افتند و اشکالی هم در سخت‌افزار رایانه شما وجود ندارد. دلیل اصلی مسئله این است که کسی برنامه نرم‌افزاری آن را تغییر داده است. یا به‌عبارت‌ دیگر قسمت‌های داخلی آن از هم پاشیده شده‌اند. حالا نرم‌افزار رایانه آلوده به ویروس است.

درست به همین شکل، وقتی خداوند شما را آفرید، لحظه‌ای مکث کرد و گفت: «این هم یک شاهکار دیگر.» سخت‌افزار شما هیچ نقصی ندارد. ملیت و اندازه جثه شما کاملاً درست است و تمام نعمت‌های درستی که لازم بوده به شما داده شده است. علاوه‌ بر این خدا نرم‌افزار درستی را در درون شما قرار داده است. از همان آغاز، خدای بزرگ شما را طوری طراحی کرد که موفق، سالم، قوی و خلاق باشید. نرم‌افزار اولیه‌تان به شما می‌گوید که «می‌توانید هر کاری را با نیروی ایمان انجام بدهید.» خداوند شما را طوری برنامه‌ریزی کرده است تا «به هر کاری که دست می‌زنید، موفق و مؤید باشید.»، «طوری که یک رهبر باشید، نه یک دنباله‌رو؛ زیرا شما وام‌دهنده‌اید نه وام‌گیرنده، برنده‌اید، نه قربانی.» شما طوری برنامه‌ریزی شده‌اید که زندگی‌تان سرشار از فراوانی، موفقیت و آکنده از ایمان باشد. خداوندتان شما را این‌گونه آفریده است.

شابک :
978-964-5724-62-5
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
175
کنگره :
BV4598/4
دیویی :
248/4
کتابشناسی ملی :
5720983

کتاب های مشابه فکر بهتر زندگی بهتر