امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قانون جذب آبراهام

کتاب قانون جذب آبراهام به شما کمک می کند تا همان گونه که دوست دارید باشید، هر آنچه که می خواهید انجام دهید و یا به دست آورید. استر هیکس و جری هیکس در این اثر پرفروش شما را با قوانین و آموزه های نوینی آشنا می سازند که زندگی تان را دچار تغییراتی بنیادین می کند. به کمک کتاب قانون جذب آبراهام، به علل تمامی رویدادهایی که در زندگی خود و یا اطرافیان تان شاهدش هستید پی خواهید برد. کتاب قانون جذب آبراهام (The law of attraction) مبانی و اصول آموزه های آبراهام را معرفی می کند و به شما یاد می دهد چطور هر چیزی، خواسته یا ناخواسته، توسط نیرومندترین قانون کائنات یعنی قانون جذب، به سوی شما می آید.

همین کتابی که در دست دارید، بهترین مدرکی است که نشان می دهد قانون جذب واقعی و تأثیرگذار است و در دنیای واقعی نتایج مادی به بار می آورد. یک جایی در عمیق ترین بخش آگاهی تان، جایی مهم در ذهنتان، نیت کرده اید که این پیام را بگیرید، وگرنه کتاب قانون جذب آبراهام هرگز راه رسیدن به شما را پیدا نمی کرد.

به شما اطمینان می دهیم با مطالعۀ کتاب قانون جذب آبراهام بسیار شگفت زده خواهید شد. خواندن این کتاب نقطه عطفی در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. در اینجا نه تنها توصیفی از مهم ترین قانون کائنات (تنها قانونی که لازم است درباره اش بدانید)، بلکه توضیح قابل فهمی از سازوکار زندگی آمده است: اطلاعاتی خیره کننده، داده هایی فناناپذیر و نگرشی درخشان و تابناک.

کتاب قانون جذب آبراهام دربارۀ چگونگی توجه کردن است و اگر به چگونگی توجه کردن دقت کنید، تک تک نیات شما در واقعیت تجلی می یابد و همین زندگی تان را برای همیشه عوض خواهد کرد.هدف نویسندگان از نگارش کتاب قانون جذب آبراهام این است که مخاطب را با قوانین جهان هستی و فرایندهای کاربردی ای آشنا کنند که واضح و دقیق شما را به درک رفاه و کامیابی طبیعی هدایت خواهند کرد. با مطالعۀ این کتاب به تجربه ای بی نظیر و بسیار مفید و پاسخ های دقیق سؤالاتی که شاید در طول عمر روی هم انباشته اید دست خواهید یافت و با بهره برداری موفقیت آمیز از این مجموعۀ سودمند و مسرت بخش خواهید توانست دیگران را هم در راه رسیدن به زندگی دلخواه خود یاری دهید.

به همین ترتیب وقتی پاسخ های شفاف و صریح آبراهام را دریافت می کنید، نه تنها از یافتن پاسخ سؤال هایی که مدت های مدید ذهنتان را اشغال کرده بودند، احساس رضایت خواهید داشت، بلکه شور و شوق تازه ای نسبت به رویدادهای زندگی خود خواهید یافت.

درباره نویسندگان کتاب
قانون جذب آبراهام

نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، استر و جری هیکس (Esther Hicks and Jerry Hicks)، آموزه های برجسته و درخشان آبراهام هیکس را می نویسند و در سمینارهای خود درباره اش صحبت می کنند. این آموزه ها منبع اصلی قانون جذب است که جهان را فرا گرفته و الهام بخش انسان های قرن بیست و یکمی به حساب می آید. از آموزه های آبراهام هزاران کتاب، فیلم، مقاله و سخنرانی تولید شده است.

اما حتماً کنجکاوید که با آبراهام (ابراهیم) هیکس آشنا شوید، استر هیکس در این باره می گوید که آبراهام یک راهنمای معنوی درونی ست که پس از 9 ماه مراقبه با او ارتباط برقرار کرده و درواقع آبراهام کسی جز قدرت و انرژی درونش نیست.

تاکنون استر با همسرش جری هشت کتاب نوشته اند و از سال 1987 تاکنون سالانه در 60 شهر کارگاه های قانون جذب را برگزار می کنند. همچنین از روی آثار و آموزه های استر و جری هیکس، فیلم راز (2006) نیز اقتباس شده و آن ها نیز در ساخت فیلم مشارکت هایی داشتند.

گزیده کتاب قانون جذب آبراهام

افکاری که در ذهن می‌پرورانید، اگر موجب برانگیختن احساسات قوی نشوند، قدرت جذب زیادی ندارند. به‌بیان‌دیگر، هر فکری که در سر دارید از ظرفیت خلاق یا ظرفیت جذب مغناطیسی برخوردار است، اما قوی‌ترین افکار آن‌هایی هستند که با احساسات قوی همراه باشند. ازاین‌رو به‌طور قطع افکار شما قدرت جذب چندانی ندارند، بلکه فقط کمابیش از آنچه قبلاً جذب کرده‌اید، نگهداری می‌کنند.
بنابراین آیا ارزش ندارد که روزی ده یا پانزده دقیقه از وقت خود را صرف پروراندن افکاری قوی کنید؛ افکاری که باعث بروز احساسات قوی، پرانرژی و مثبتی شوند که شرایط و رویدادهای دلخواهتان را به‌سوی زندگی‌تان جذب کنند؟



صفحات کتاب :
264
کنگره :
BF1301‏
دیویی :
133/93
کتابشناسی ملی :
5898659
شابک :
978-622-220-112-8
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه قانون جذب آبراهام